21.04.2021/09:15

Carrefour ze wzrostem sprzedaży, nawet w krajach mocno dotkniętych epidemią

Grupa Carrefour podał wyniki finansowe za I kwartał 2021 r . Francuski detalista poinformował o solidnym wzroście sprzedaży like-for-like (LFL) + 4,2 proc. w pierwszym kwartale 2021 r. W ocenie zarządu grupy, odzwierciedla to siłę modelu multiformatowego i omnichannel w różnych fazach kryzysu. Sprzedaż produktów spożywczych w kanale e-commerce wzrosła o 140 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także