28.03.2018/00:13

Carrefour zmienia strategię inwestycyjną w Polsce. Digital first! Koniec z hipermarketami?

Struktura wydatków inwestycyjnych sieci Carrefour w Polsce zmieni się w porównaniu z rokiem 2017. Dotychczas priorytetem były inwestycje w obszarze tradycyjnych sklepów, w tym rozwój sieci i jej modernizacja, teraz wydatki znacznie mocniej niż dotychczas przesuną się w kierunku nowych technologii, e-commerce i cyfryzacji biznesu. To efekt ogłoszonej w styczniu przez grupę strategii "Carrefour 2022".

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Do ab. - ważne! 03.04.2018

    Tylko ten tekst, ani ten portal nie są przeznaczone dla przeciętnego konsumenta, ale dla menadżerów związanych z handlem i sektorem FMCG. ~ red

  • ab 03.04.2018

    Dla przeciętnego konsumenta ten artykuł to bełkot, pełen niezrozumiałych wyrazów..
    Co to komu mówi: "Carrefour uruchomił także C4 Retail Lab – pierwszy w Polsce inkubator dla startupów, założony przez sieć handlową."

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.