30.11.2021 / 15:36
StoryEditor

CCC otworzyło pierwszy sklep HalfPrice w Chorwacji

Sklepy HalfPrice są już obecne na pięciu rynkach (fot. mat. prasowe)
Pierwszy sklep pod szyldem HalfPrice w Chorwacji właśnie ruszył w Zagrzebiu. To już piąty rynek, na którym zadebiutowała najmłodsza marka z portfolio Grupy CCC (po Polsce, Węgrzech, Austrii i Czechach). Obecnie działa już około 40 sklepów HalfPrice, w tym sześć poza Polską.

HalfPrice o koncept sklepów w kategorii off-price, który oferuje szeroki wybór produktów popularnych brandów w atrakcyjnych cenach. W różnorodnym asortymencie klienci znajdą: od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 12:08
StoryEditor
Fundusz inwestycyjny ratuje dużą sieć handlową przed bankructwem. Co z polskimi sklepami?
Sklep Claire‘s (fot. Wikimedia Commons)

156 sklepów i około 1 tys. miejsc pracy zostało ocalonych – popularna sieć akcesoriów Claire‘s znalazła nowego właściciela. Dzięki przejęciu przez Modella Capital udało się uniknąć likwidacji znacznej części działalności w Wielkiej Brytanii. Marka wciąż walczy o swoją przyszłość w Europie, także w Polsce.

Claire‘s w rękach Modella Capital

Wyznaczeni przez sąd administratorzy z firmy Interpath potwierdzili, że Modella Capital przejęła większość brytyjskich aktywów Claire‘s. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 14:39
StoryEditor
81% klientów biznesowych kupuje w e-commerce. Jakie perspektywy przed e-B2B?
81% firm kupuje w e-commerce. Jakie perspektywy ma rynek e-B2B? (fot. Canva + e-izba)

Najnowsze dane wskazują, że ponad 4/5 klientów biznesowych korzysta z kanału e-commerce przy zakupach firmowych. Średnio firma wydaje na marketplace‘ach ok. 67 tys. zł. Co najczęściej kupują firmy w e-commerce? Jakie są perspektywy przed tym segmentem?

W artykule przeczytasz:

  • E-commerce to główny kanał zakupowy dla co czwartej firmy w Polsce
  • Co firmy najczęściej kupują w e-commerce?
  • Lojalność kontra niska cena – co rządzi rynkiem e-B2B?
  • W e-B2B nie ma miejsca na spontaniczne zakupy
  • Jakie są perspektywy dla rynku e-B2B?

E-commerce to główny kanał zakupowy dla co czwartej firmy w Polsce

Aż 81% klientów biznesowych wybiera e-commerce do robienia zakupów dla swojej firmy. Tak przynajmniej wynika z najnowszego raportu „B2B Customer Journey 2025”, opracowanego przez Mobile Institute dla Izby Gospodarki Elektronicznej we współpracy z Allegro Business.

Co więcej, niemal 1/4 firm wskazuje na e-commerce jako główny kanał zakupowy. Natomiast 47 proc. klientów biznesowych stosuje podejście omnichannel – dobierając kanał zakupu do konkretnej kategorii czy oferty.

– Firmy kupują dziś podobnie jak konsumenci. Dlatego oczekują wygody, szybkości, personalizacji i wsparcia AI. To sygnał, że rynek B2B potrzebuje rozwiązań klasy konsumenckiej, ale przystosowanych do skali i złożoności procesów biznesowych – wskazuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. październik 2025 08:32