12.01.2021/08:52

CCC z gigantycznym wzrostem w e-commerce w czwartym kwartale. Ogólny wynik nad kreską w ostatnich miesiącach roku

Przychody Grupy CCC w czwartym kwartale 2020 roku były od 2 proc. wyższe niż przed rokiem. To zasługa ogromnych wzrostów w kanale e-commerce, który w przypadku sklepu CCC sięgnął ponad 515 proc.

Całkowite przychody Grupy wyniosły w Q4 1,62 mld zł, w porównaniu do 1,59 mld przed rokiem.

Przychody sieci detalicznych Grupy CCC (CCC, Eobuwie i Gino Rossi) spadły o 35 proc. z 1,1 mld do 719 mln zł.

Firma zanotowała za to bardzo dobre wyniki w e-commerce. Urosły one z 460 mln w czwartym kwartale 2019 roku do 846 mln w czwartym kwartale 2020 roku. To wzrost o 84 proc. Największy wzrost zanotowało CCC, którego sprzedaż w internecie w tym czasie wzrosła o 515 proc. Marka DeeZee miała wzrost na poziomie 110 proc., a Gino Rossi spadło o 20 proc.

Jak wynika ze wstępnych skonsolidowanych danych finansowych firmy, Grupa CCC o 57 proc. poprawiła także obroty w segmencie hurtowym. Wskaźnik LfL w czwartym kwartale w przypadku Grupy CCC spadł o 38 proc.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także