12.01.2021 / 08:52
StoryEditor

CCC z gigantycznym wzrostem w e-commerce w czwartym kwartale. Ogólny wynik nad kreską w ostatnich miesiącach roku

Zamknięte sklepy odzieżowe w centrum handlowym Blue City w Warszawie podczas pandemii COVID-19 (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Przychody Grupy CCC w czwartym kwartale 2020 roku były od 2 proc. wyższe niż przed rokiem. To zasługa ogromnych wzrostów w kanale e-commerce, który w przypadku sklepu CCC sięgnął ponad 515 proc.

Całkowite przychody Grupy wyniosły w Q4 1,62 mld zł, w porównaniu do 1,59 mld przed rokiem.

Przychody sieci detalicznych Grupy CCC (CCC, Eobuwie i Gino Rossi) spadły o 35 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2025 / 15:54
StoryEditor
Kaufland stawia na marki własne i wcale się tego nie wstydzi. Co tego dowodzi?
Marek Własny w kampanii reklamującej jedną z marek własnych sieci Kauflandu (fot. materiały prasowe)

Sieć Kaufland chce przekonać klientów do swoich marek własnych. Można nawet odnieść wrażenie, że chwali się tym, że są to jej własne brandy. Produkty K-Skąd Takie Dobre! promuje Marek Własny, który nie bez kozery dostał takie imię i nazwisko.

Sieć Kaufland (podobnie jak Lidl należąca do niemieckiej grupy Schwarz) chce zwiększyć udział marek własnych w swoich obrotach. Wskazują na to rozpoczęcie przez nią 5 listopad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.11.2025 / 12:35
StoryEditor
RTV Euro AGD ma już 350 sklepów, ale to nie koniec. Jakie są plany na końcówkę roku
Salon RTV Euro AGD w Galerii Mokotów (RTV Euro AGD)

W najbliższych tygodniach planowane są otwarcia trzech nowych placówek sieci w Jaworze, Ciechanowie i Końskich. Sieć liczy na mocną końcówkę roku.

W październiku sieć RTV Euro AGD powiększyła swoją obecność na mapie Polski aż o cztery nowe lokalizacje (Police, Dąbrowa Górnicza, Skierniewice i Lubartów), tym samym zwiększaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2025 16:45