27.02.2017/14:43

Centra handlowe Auchan kojarzą się z radością i zadowoleniem

Najważniejszą wartością dla millenialsów i pokolenia MTV jest rodzina, a centra handlowe kojarzą się im głównie z zakupami, radością i zadowoleniem – wynika z badania, które na zlecenie firmy Immochan przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia. W odpowiedzi na oczekiwania klientów firma wprowadza w Centrach Handlowych Auchan znak jakości O!Shopping

Jakie życiowe wartości są ważne dla klientów centrów handlowych? Co millenialsi (osoby w wieku 18-30 lat) i pokolenie MTV (31-45 lat) sądzą na temat centrów handlowych? Wyniki badania zleconego przez firmę Immochan, właściciela Centrów Handlowych Auchan pokazują, że respondenci niezależnie od wieku cenią tradycyjne wartości. Jednak ich podejście do wizyty w centrum handlowym różni się.

Wartości ważne dla młodych

Aż 6 na 10 badanych wśród wartości ważnych w ich życiu najczęściej spontanicznie wskazuje na rodzinę. Takiej odpowiedzi udzieliło 56% millenialsów i 63% osób z pokolenia MTV. Młodsi w dalszej kolejności wskazywali na miłość (27%) i przyjaźń (20%). Starsi na drugim miejscu wskazali zdrowie (20%) i dopiero potem miłość (13%).

- Chcemy jeszcze lepiej poznać wartości, jakimi kierują się nasi klienci, a tym samym dowiedzieć się, czego oczekują od centrów handlowych. Okazuje się, że pokolenie millenialsów bardziej stawia na wartości rodzinne, miłość czy przyjaźń niż nam się wydawało. To niezwykle ważna informacja z punktu widzenia osób zarządzających centrami handlowymi. Pokazuje, że w działaniach marketingowych warto podkreślać tradycyjne wartości – mówi Agnieszka Gutowska-Wicher, dyrektor marketingu w Immochan.

Młodzi lubią centra handlowe bardziej niż ich starsi koledzy

Jak wynika z raportu, ponad połowa badanych lubi odwiedzać centra handlowe. Wśród millenialsów takiej odpowiedzi udzieliło 57%, natomiast wśród pokolenia MTV 52%. Tylko co piąty badany przyznał, że nie lubi takich wizyt.

Naturalnie, wizyta w centrum handlowym najczęściej kojarzy się z zakupami (27%). Wśród wymienianych skojarzeń pojawiały się również m.in. radość, zadowolenie (16%) oraz pozytywne emocje (10%). Warto jednak zwrócić uwagę, że w przypadku kojarzenia centrum handlowego z radością i zadowoleniem widać wyraźną różnicę w podejściu millenialsów (20%) i respondentów z pokolenia MTV (10%).

- Centra handlowe zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat, pojawiły się w nich nowoczesne technologie, galerie stały się miejscami rozrywki i spotkań młodych ludzi. Metamorfozę przechodzą również Centra Handlowe Auchan, czego wyrazem jest wprowadzenie znaku jakości O!Shopping, który wpisuje się w aktualną strategię omnichannel skupiającą różne kanały dotarcia do klienta. Pierwszym obiektem, który wprowadził O!Shopping, jest Centrum Handlowe Auchan Gdańsk – wyjaśnia Agnieszka Gutowska-Wicher.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.