26.05.2020 / 14:25
StoryEditor

Centra handlowe coraz chętniej odwiedzane. 81 proc. klientów czuje się w nich bezpiecznie

(fot. mat. pras.)
Polska Rada Centrów Handlowych wraz z agencją badawczą Inquiry przedstawiły wyniki pierwszej fali badania nastrojów konsumenckich „Powrót Polaków do zakupów po epidemii”. Jak pokazuje badanie, klienci chętnie odwiedzili obiekty handlowe, a co najważniejsze czuli się w nich bezpiecznie.

Pierwsza fala badania „Powrót do zakupów po epidemii: Tracking postaw Polaków” została zrealizowana w dniach 11-15 maja br. Jak pokazują dane, aż 51 proc. badanych odwiedziło ce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
10.12.2025 / 14:39
StoryEditor
Kontrole w Lidlu w całej Polsce! "Nie ma naszej zgody na fałszowanie żywności"
IJHARS ruszyła z kontrolą sklepów sieci Lidl (fot. Shutterstock)

IJHARS przeprowadziła kontrole w 46 dyskontach sieci Lidl w całej Polsce. Sprawdzano oznakowanie mięsa i rzetelność informacji o jego pochodzeniu. W większości przypadków znakowanie było należyte, a nieprawidłowości wykryto w jednym sklepie.

Wykryte w Lidlu nieprawidłowości dotyczyły fałszywej informacji o pochodzeniu wieprzowiny i niewłaściwego użycia znaku "Produkt polski". IJHARS prowadzi już postępowanie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2025 / 09:57
StoryEditor
Usługi krawieckie w Żabce. Zamiast do krawca – do sklepu za rogiem
Usługi krawieckie w Żabce – poprawki ubrań online i odbiór w sklepie. Nowy wymiar wygody

Zepsuty suwak w kurtce, za długie spodnie albo firany wymagające skrócenia nie muszą już oznaczać wizyty w tradycyjnym zakładzie krawieckim. Żabka wprowadza usługi krawieckie dostępne „po drodze”, przy okazji codziennych zakupów. Dzięki współpracy z woshwosh poprawki ubrań można zamówić online, a paczkę nadać i odebrać w jednym z ponad 12 tysięcy sklepów sieci. To kolejny krok w rozwoju „Wygodnych usług w Żabce”, który łączy szybkość, dostępność i ideę less waste.

Usługi krawieckie – poprawki ubrań online i odbiór w sklepie Żabka

Żabka konsekwentnie rozwija koncept „Wygodne usługi w Żabce”, odpowiadając na potrzeby klientów, którzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. grudzień 2025 22:15