05.09.2017/16:51

CH Auchan Łomianki zmienia nazwę na Galeria Łomianki

Galeria Łomianki - tak będzie brzmiała nowa nazwa CH Auchan Łomianki. Spółka Immochan finalizuje już prace związane z rebrandingiem. Jak zapewnia właściciel, zmianie ulegnie nie tylko nazwa, logotyp czy system oznaczeń, lecz również pozycjonowanie obiektu.

Nazwa centrum handlowego oficjalnie zmieni się 21 września br. Galeria Łomianki zyska także nowe hasło: "Naturalnie, wszystko, blisko".

 - Rozmowy z naszymi najemcami i zmiany zachodzące na rynku nieruchomości handlowych w Warszawie i okolicach skłoniły nas do decyzji o wyborze nowej nazwy i przetargu na nową identyfikację wizualną obiektu - tłumaczy Hanna Gailitis, menedżer Galerii Łomianki. I dodaje: - Po zakończeniu trwających ponad rok procedur formalnych i prac projektowych związanych z rebrandingiem obiekt będzie działał na rynku pod nazwą Galeria Łomianki. Już wkrótce na elewacji i wewnątrz budynku pojawi się nowe logo i system oznaczeń zgodny z nową identyfikacją wizualną.

W zamyśle właściciela nazwa Galeria Łomianki ma podkreślać "modowy charakter obiektu" oraz "eksponować ofertę najemców". - Z kolei nowe logo łączy w sobie kształt bryły budynku, krzyżujące się linie elewacji i symboliczne kształty drzew otaczające galerię handlową. Kolorystyka znaku symbolizuje różnorodną ofertę i otaczającą przyrodę - tłumaczy Immochan.

Nowy logotyp obiektu został wybrany w drodze konkursu, a decyzję poprzedziły badania opinii klientów galerii handlowej. Zmianie logo będzie towarzyszyła rozbudowana kampania marketingowa pt. „Podróż do świata mody” połączona z konkursem dla klientów oraz weekendowa akcja wspierająca sprzedaż w salonach galerii handlowej. Twarzą kampanii „Podróż do świata mody” została aktorka i prezenterka Barbara Kurdej-Szatan, z którą spotkać się będzie można w Galerii Łomianki 14 października.

Galeria Łomianki - obiekt zarządzany przez i należący do Immochan - posiada ponad 35 tysięcy mkw. powierzchni GLA. W budynku zlokalizowanym przy ul. Brukowej 25 w podwarszawskich Łomiankach działa blisko 100 sklepów, punkty usługowe, a także zaaranżowana na nowo strefa restauracyjna. Operatorem spożywczym obiektu jest Auchan. Do dyspozycji klientów oddano także bezpłatny plac zabaw dla dzieci oraz przestrzeń do pracy wspólnej. Na zewnątrz obiektu znajduje się przestrzeń wypoczynkowa o powierzchni 1150 mkw. z placem zabaw.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Paweł25 07.05.2018

    Bardzo dobry krok pod kątem marketingowym. Myślę, że taki pozornie kosmetyczny zabieg z pewnością znajdzie pozytywne przełożenie na promocję zarówno miasta, jak i regionu. Byłem w tej galerii kilka razy i naprawdę warto się wybrać, każdy może tam znaleźć coś dla siebie. Na tym jednak nie koniec, bo istnieje co najmniej kilka prężnie rozwijających się przedsiębiorstw, które aspirują do miana wizytówek. Jedną z nich jest zdecydowanie (treść niezgodna z regulaminem została usunięta) zajmująca się między innymi projektowaniem stron internetowych.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.