19.10.2016/22:12

Centrum handlowe Posnania otwarte. Budowa obiektu pochłonęła 1,2 mld zł

19 października otwarte zostało Centrum Handlowe Posnania – gigantyczna inwestycja firmy Apsys, o wartości ponad 1,2 mld zł. W obiekcie o powierzchni 100 tys. mkw. znalazło się 300 marek.

– Posnania to rezultat 20 lat doświadczeń Apsys na rynku handlowym i odpowiedź na wyzwania XXI wieku oraz nowe oczekiwania coraz bardziej wymagającego klienta. Wierzę, że podobnie jak Manufaktura w Łodzi, Posnania stanie się nową referencją nie tylko w portfolio Apsys, ale i dla całego sektora rynkowego. Ta inwestycja z pewnością ugruntowała naszą pozycję, jako dewelopera oraz menedżera centrów handlowych, który zarządza obecnie 10 proc. rynku takich obiektów. W Posnanii postawiliśmy na szeroki wybór marek, komfort klienta, design, technologiczne nowości. Wierzę, że jest to miejsce na miarę aspiracji mieszkańców Poznania i Wielkopolski – komentuje Fabrice Bansay, dyrektor generalny Apsys Group.

Posnania to największe w Wielkopolsce centrum handlowe. Na 100 tys. mkw. ulokowano 300 marek, spośród których część debiutuje na rynku poznańskim, w tym np. Forever 21, Etam, Bierhalle. Znajdują się tu dwa sklepy wielkoformatowe: Carrefour (ultranowoczesny hipermarket w nowym koncepcie) i Leroy Merlin oraz ponad 200 butików – od marek popularnych, poprzez koncepty polskich projektantów, aż po marki premium. Całość wzbogaca oferta life stylowa, mieszcząca się na 25 tys. mkw. GLA. Są tu: nowej generacji multiplex Helios, kręgle i bilard – Grawitacja, klub fitness z basenem – Fabryka Formy, interaktywne place zabaw oraz zróżnicowana oferta kulinarna. Food court z tarasem na pierwszym piętrze oraz położone na parterze kawiarnie, puby i restauracje tworzą koncept Dining Village.

Posnania została zaprojektowana, jako przestrzeń interaktywna i mobilna. Zaawansowane rozwiązania technologiczne i cyfrowe służą tu rozrywce i informacji oraz wzbogacają ofertę usług tworząc unikalny „customer experience”. Ważną częścią tej koncepcji jest siatka 22 ekranów oraz ścian kinetycznych z oprogramowaniem i aplikacjami do ich obsługi. W Posnanii stanął pierwszy w Europie, transparentny ekran eliptyczny o wymiarach 9,7 m x 9,2 m. Dzięki nowej generacji aplikacji mobilnej wykorzystującej geolokalizację, klienci są nawigowani po obiekcie i jego parkingu, informowani o specjalnych wydarzeniach odbywających się w centrum, a także dedykowanych im ofertach i promocjach dostępnych w poszczególnych sklepach.

Posnania dla swoich klientów przygotowała także ponad 30 usług, których celem jest ułatwienie i uprzyjemnienie pobytu w obiekcie oraz zakupów. Obiekt jako pierwszy na poznańskim rynku oferuje takie usługi jak: hands free shopping, click & try i valet parking. Wiele udogodnień zaoferowano rodzinom, rowerzystom oraz osobom zmotoryzowanym.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.