16.06.2021/13:34

Cezary Kosiński, Pricely, podczas Retail & FMCG Congress2021: dzięki odpowiedniemu ustaleniu ceny można podnieść marżowość

Największym wyzwaniem na przyszłość jest to, aby algorytmizować myśli ludzkie – powiedział Cezary Kosiński ze startup-u Pricely, który wygłosił prelekcję „Algorytmy Data Science w zarządzania cenami i asortymentem w sklepach stacjonarnych” podczas RFC 2021.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także