18.06.2019 / 10:46
StoryEditor

CH Auchan rozda bony zakupowe za świadectwa z czerwonym paskiem

Auchan, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Nietypowa akcja promocyjna w Centrum Handlowym Auchan w Piasecznie. Każdy uczeń, który przyniesie w sobotę świadectwo z wyróżnieniem, otrzyma bon na zakupy w tej galerii handlowej.

Za każde świadectwo z paskiem, uczniowie otrzymają bon o wartości 50 zł. Wystarczy, że przyniosą w sobotę 22 czerwca między godziną 12 a 18 do Punktu Obsługi Konkursu świadectwo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 10:17
StoryEditor
Gary Topp, dyrektor AliExpressna Europę: Będziemy inwestować w polski rynek [WYWIAD]
Gary Topp, European Commercial Director AliExpress (fot. mat. prasowe)

- Chcemy stanowić swego rodzaju mieszankę różnych sprzedawców, w tym polskich, zwłaszcza w tych kategoriach, w których widzimy szansę na rozwój - mówi w rozmowie z naszym portalem Gary Topp, dyrektor komercyjny AliExpress na Europę.

Pamiętam, gdy rozmawialiśmy w listopadzie zeszłego roku. Otwieraliście się wtedy na polskich sprzedawców na AliExpress. Minęło ponad pół roku. Jak wielu polskich sprzedawc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 10:12
StoryEditor
Marki własne rozpychają się w całej Europie. Jaką pozycję wywalczyły sobie w Polsce?
Udział marek własnych w rynku FMCG w krajach Europy Wschodniej wzrósł w ub.r. o 0,3 proc. (fot. Bartek Banaszak)

Konsumenci w Polsce, ale też w całej Europie, coraz częściej wybierają produkty sygnowane markami własnymi detalistów. Z danych NielsenIQ, na które powołuje się PLMA wynika, że w 2024 udziały marek własnych w europejskim rynku FMCG po raz kolejny wzrosły, przy czym w dziewięciu krajach był to wzrost znaczący.

Zgodnie z danymi NielsenIQ, przytoczonymi przez PLMA (Private Label Manufacturers Association), udziały marek własnych w całej Europie wzrosły w 2024 r. w porównaniu z 2023 r. o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 08:04