Chacie Polskiej rosną obroty i wartość koszyka, ale ubywa klientów
Chata Polska uzyskała w I kwartale br. ponad 3 proc. wzrost obrotów LfL. – To bardzo dobry wynik – powiedział na spotkaniu z franczyzobiorcami Robert Siemiński, właściciel grupy Marol, organizatora sieci. I zapewnił, że warunki handlowe w tym roku będą jeszcze lepsze.
Pozostało jeszcze 88% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
05.05.2018
"Chata Polska uzyskała w I kwartale br. ponad 3 proc. wzrost obrotów LfL. – To bardzo dobry wynik – powiedział na spotkaniu z franczyzobiorcami Robert Siemiński, właściciel grupy Marol, organizatora sieci. I zapewnił, że warunki handlowe w tym roku będą jeszcze lepsze." Przy Wielkanocy w marcu, inflacji żywnościowej i Biedronce, która robi koło 8-9 %? Czy Chata Polska kiedyś podawała takie dane kwartalnie? Chyba nie? Jak Alma i PiP się wynikami zaczęli chwalić (oczywiście tylko tymi co im było na rękę) to wiadomo jak się skończyły - ciekawe czy to też pierwsza oznaka?
-
27.04.2018
Prezes ma prosty plan: więcej umow centralnych od dostawcow, którzy teraz nie placą retro bonusów. Na umowach będą retro bonusy, których część zgarnie centrala a resztę dostaną sklepy. Konkurencyjnosci sklepów to nie poprawi bo ceny raczej nie spadną zatem klientow też nie przyciągnie, można jeszcze zainwestowac w kampanie promocyjne ale przy tej ilosci sklepow to będzie mało efektywne. Bez wydawania pieniędzy bedzie można pokazać pozytywny wynik i wzrost przychodow. Ciekawe co dalej ?
6