26.04.2018/17:12

Chacie Polskiej rosną obroty i wartość koszyka, ale ubywa klientów

Chata Polska uzyskała w I kwartale br. ponad 3 proc. wzrost obrotów LfL. – To bardzo dobry wynik – powiedział na spotkaniu z franczyzobiorcami Robert Siemiński, właściciel grupy Marol, organizatora sieci. I zapewnił, że warunki handlowe w tym roku będą jeszcze lepsze.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Jacek 05.05.2018

    "Chata Polska uzyskała w I kwartale br. ponad 3 proc. wzrost obrotów LfL. – To bardzo dobry wynik – powiedział na spotkaniu z franczyzobiorcami Robert Siemiński, właściciel grupy Marol, organizatora sieci. I zapewnił, że warunki handlowe w tym roku będą jeszcze lepsze." Przy Wielkanocy w marcu, inflacji żywnościowej i Biedronce, która robi koło 8-9 %? Czy Chata Polska kiedyś podawała takie dane kwartalnie? Chyba nie? Jak Alma i PiP się wynikami zaczęli chwalić (oczywiście tylko tymi co im było na rękę) to wiadomo jak się skończyły - ciekawe czy to też pierwsza oznaka?

  • Jerry 27.04.2018

    Prezes ma prosty plan: więcej umow centralnych od dostawcow, którzy teraz nie placą retro bonusów. Na umowach będą retro bonusy, których część zgarnie centrala a resztę dostaną sklepy. Konkurencyjnosci sklepów to nie poprawi bo ceny raczej nie spadną zatem klientow też nie przyciągnie, można jeszcze zainwestowac w kampanie promocyjne ale przy tej ilosci sklepow to będzie mało efektywne. Bez wydawania pieniędzy bedzie można pokazać pozytywny wynik i wzrost przychodow. Ciekawe co dalej ?

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.