08.02.2018/16:51

Chłopczyk z zespołem Downa twarzą produktów Gerber

18-miesięczny chłopczyk z zespołem Downa został twarzą produktów marki Gerber – podaje serwis superbiz.se. To pierwszy taki przypadek w historii żywności dla dzieci.

Mały Lucas Warren, wygrał konkurs Gerbera. Jego wizerunek trafi m.in. do reklam Gerbera w mediach społecznościowych. Rodzice dziecka otrzymali wynagrodzenie w wysokości 50 tys. dol.

O chłopcu, który ma zespół Downa, wiadomo, że mieszka w Dalton w amerykańskim stanie Georgia.

W Polsce marka Gerber należy do szwajcarskiego giganta, koncernu Nestlé. Grupa zarządza w naszym kraju również takimi markami, jak Winiary czy Princessa. Fabryka Gerbera mieści się w Rzeszowie.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.