18.09.2019/15:28

Chorten, PGS i Chata Polska walczą o 200 sklepów sieci Detal Warmia i Mazury

Olsztyńska sieć franczyzowa Detal Warmia i Mazury, która skupia wokół siebie około 200 detalistów, prowadzi rozmowy dotyczące współpracy z trzema partnerami biznesowymi: Grupą Chorten, Polską Grupą Supermarketów i Chatą Polską – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Ostateczna decyzja w sprawie podpisania umowy powinna być podjęta w ciągu najbliższych dni.

Z informacji naszego portalu wynika, że Detal WM obecnie analizuje umowy i sprawdza, która z propozycji wniesie jak najwięcej dla klientów franczyzowych marki. Sieć franczyzowa nie chce sprzedawać marki. Spółka myśli o umowie na zasadzie licencji. Firma chciałaby zachować swoją tożsamość i oznakowanie sklepów.

Sieć, utworzoną przy hurtowni Aber w Olsztynie, chwalą sobie detaliści, głównie z powodu luźnej umowy współpracy. Detal WM nie pobiera opłat franczyzowych, dwa razy w miesiącu dostarcza ulotki i plakaty z najnowszymi promocjami. Sklepy uczestniczące we franczyzie mogą współpracować z innymi hurtowniami.

Jak wynika z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl podpisanie umowy z "inwestorem" umożliwi olsztyńskiej sieci uzyskanie atrakcyjniejszych ceny u producentów, a tym samym możliwość bardziej skutecznego konkurowania z sieciami dyskontów. Detal WM skupia wokół siebie sklepy spożywcze, na których wyniki mocno wpłynęło ograniczenie handlu w niedziele. Chorten, PGS lub Chata Polska, dzięki umowie z Detal WM, mogą zyskać dostęp do sieci sklepów zlokalizowanych w okolicach Olsztyna, Ostródy, Szczytna i Lidzbarka Warmińskiego.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.