09.12.2020/16:27

Sieć Chorten uruchomiła sklep internetowy. Można w nim zamówić produkty świeże na wagę, w tym mięso i wędliny, ryby czy ciasta

Sklepy z Grupy Chorten uruchomiły sprzedaż swoich produktów online i przez telefon. Dostawy z e-chorten.pl będą realizowane na terenie Białegostoku, jak też miejscowości oddalonych do 20 km od granicy stolicy województwa podlaskiego.

Wystartował sklep internetowy e-chorten.pl. W odróżnieniu od oferty wielu sklepów internetowych innych sieci handlowych i dostawców, można tu zamówić szeroką ofertę produktów świeżych na wagę, w tym mięso i wędliny, ryby czy ciasta. Wystarczy wybrać potrzebne produkty z 11 kategorii (można to zrobić też telefonicznie). Ponadto dostępne będą również produkty marki premium Grupy Chorten - Z Podlaskiej Spiżarni. Towar zostanie dowieziony pod drzwi.

Dostawy zamówień będą realizowane na terenie Białegostoku, jak też miejscowości oddalonych do 20 km od granicy stolicy województwa podlaskiego, od poniedziałku do soboty w godz. 8-20. Jest też opcja, aby złożone online zamówienie odebrać osobiście w sklepie przy ul. Wiklinowej 10 w Białymstoku. Za zakupy będzie można zapłacić przelewem, jak też gotówką czy kartą płatniczą przy dostawie.

- Sytuacja pandemii pokazała nam, że także produkty spożywcze są coraz chętniej kupowane przez klientów w internecie. W związku z tym postanowiliśmy rozwinąć sklep internetowy. Dzięki temu konsumenci bez wychodzenia z domu, w sposób bezpieczny i sprawmy, mają dostęp do całej oferty dostępnej w stacjonarnych sklepach Chorten - mówi Emil Ciepły, który koordynuje działanie platformy e-chorten.pl.

Z kolei już od wiosny, po wprowadzeniu pierwszego lockdownu, możliwość zakupów online oferują m.in. działające w Grupie Chorten „Delikatesy u Chłopców”. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej (www.delikatesyuchlopcow.pl) bądź telefonicznie przez 7 dni w tygodniu, 24 godzinny na dobę.

- Mamy stałych klientów, którzy raz w tygodniu robią większe zakupy o wartości do 100 do 500 zł. Mamy również grupę klientów, którzy zamawiają mniejsze zakupy codziennie. Wśród naszych odbiorców są osoby prywatne, które robią zakupy online, czy na telefon, z wygody, czy też z tego względu, że przebywają na kwarantannie. Zamawia u nas również kilka firm. Staramy się realizować zamówienia w ciągu godziny, maksymalnie dwóch. W przeciwieństwie do wielu konkurencyjnych sklepów u nas jest szeroka oferta świeżego mięsa i wędlin, zawsze jest kilkaset indeksów z aktualnej oferty promocyjnej Grupy Chorten - mówi Paweł Florczyk, który wspólnie z bratem Marcinem prowadzi sklepy Delikatesy U Chłopców.

Zaznacza, że pandemia spowodowała rozwój usług online także w sklepach tradycyjnych. - Teraz spodziewamy się większego zainteresowania naszą ofertą z dostawą do domu w okresie przedświątecznym. Oczywiście trudno przewidzieć, jak tego typu usługi będą rozwijały się już po pandemii koronawirusa - przyznaje Florczyk.

Inne ze sklepów, które są w Grupie Chorten, a nie mają specjalnej strony internetowej też oferują możliwość dowozu zakupów pod drzwi klienta. Działa tak m.in. sklep Żak przy ul. Zwierzynieckiej 13A w Białymstoku czy dwa sklepy w Wysokiem Mazowieckiem. Sklepy korzystają także z aplikacji mobilnych umożliwiających taką sprzedaż.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także