Chude lata w hurcie. Prognozy dla polskiego rynku do 2028 r. [DLA SUBSKRYBENTÓW]
W 2022 r. rynek hurtu spożywczego i kosmetycznego w Polsce odnotował wzrost o ponad 13 proc. Podobnie jak w innych branżach wzrost napędzany był jednak przez wysoką inflację. W ujęciu realnym dynamika rynku w latach 2022–2023 będzie ujemna - pisze w analizie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Agnieszka Skonieczna, retail business unit director w firmie PMR.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
11.03.2023
Nie ma już nic polskiego. Nie ma hurtowni polskich, ani sklepów, ani dyskontów, ani supermarketów, ani hipermarketów polskich wielkich sieci obecnych w całej Polsce. Trwania dobijanie ostatnich, ale ten portal sprzyja tylko tym zagranicznym.
-
10.03.2023
śpicie tam w tej redakcji
-
10.03.2023
Polskie hurtownie, a to dobre. Tak samo jak polskie Żabki, Lidle, Biedronki, ...
4