24.06.2021 / 19:35
StoryEditor

Co leżało Polakom na żołądkach podczas oglądania polskiej reprezentacji na EURO 2020 [FELIETON]

Bez komentarza (Shutterstock)
Polacy lubią sobie podjeść podczas oglądania meczów piłki nożnej. Niemal 50 proc. przyznaje, że nie wyobraża sobie oglądania piłkarskich rozgrywek bez jedzenia. Platforma Pyszne.pl przyjrzała się zamówieniom złożonym w dniach meczów Polski ze Słowacją i z Hiszpanią. Sprawdźmy, co leżało polskim kibicom na żołądkach podczas oglądania wyczynów naszej reprezentacji.

Przełożony w związku z pandemią turniej piłkarskich mistrzostw Europy był dla kibiców okazją do świętowania i – jak wynika z badania Pyszne.pl – biesiadowania przed telewizorami...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Konrad Kaszuba
17.12.2025 / 15:24
StoryEditor
Carrefour wygrywa w tej kategorii z Lidlem i Biedronką. Klienci doceniają jedną rzecz
Carrefour, Warszawa

Czas oczekiwania do kasy coraz częściej decyduje o tym, jak klienci oceniają zakupy w sklepach spożywczych. Najnowsze ogólnopolskie badanie pokazuje wyraźne różnice pomiędzy największymi sieciami handlowymi w Polsce. Kto dziś najlepiej radzi sobie z obsługą klientów w okresach wzmożonego ruchu zakupowego?

W okresach przedświątecznych szybkość obsługi przy kasach staje się jednym z najważniejszych elementów doświadczenia zakupowego. To właśnie wtedy sklepy spożywcze mierzą się z n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 18:01
StoryEditor
Shein ze strategiczną inwestycją w Polsce. Nowy obiekt już ruszył
Shein inwestuje w Polsce (fot. mat. prasowe firmy Shein)

Shein, czołowy internetowy marketplace w segmencie tzw. fast fashion, otwiera nowe centrum logistyczne e-commerce w powiecie wrocławskim. Będzie to główny hub logistyczny firmy w Europie, który umożliwi szybszą i sprawniejszą dostawę do ponad 100 mln klientów na tym kontynencie.

Nowoczesne centrum w Kątach Wrocławskich zwiększy liczbę swoich miejsc pracy na Dolnym Śląsku do 5 tys. Shein chwali się, że uczyni to z niego jednego z największych praco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. grudzień 2025 05:31