18.03.2021 / 09:55
StoryEditor

Propharma zachęca do zmiany nawyków żywieniowych w ramach akcji promocyjnej kultowej Mikstury Olei HEPA Dr Gaja

Mikstura Olei Hepa DrGaja (materiał partnera)
Firma Propharma stawia na edukację żywieniową przed świętami Wielkanocnymi. W ramach akcji promocyjnej kultowego produktu Mikstury Olei HEPA Dr Gaja pragnie zwrócić uwagę na rolę nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie Polaków oraz zachęcić do utrzymania zbilansowanej diety również przy rodzinnym stole.

Według badań CEBOS z 2020 roku 21% Polaków w czasach pandemii je więcej niż zazwyczaj. W ten okres wpisują się również święta Wielkanocne. Normy żywieniowe wskazują, że energia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. kwiecień 2024 23:03