11.10.2022 / 20:32
StoryEditor

Powstała Grupa FoodWell! Połączenie Bakallandu i Purelli stało się faktem

Zespół, który będzie rozwijał projekt FoodWell. Na zdjęciu od lewej: TOMASZ SZAFARCZYK COO, ARTUR GAJEWSKI CMO, MICHAŁ CZERWIŃSKI CCM, MARIAN OWERKO CEO , KAROL KLESZCZ CFO, ARTUR RYCZKOWSKI CSM (Bakalland)
Owocem fuzji Bakallandu i Purelli jest powstanie nowej grupy pod nazwą korporacyjną FoodWell. Podmiot planuje rozwój w nowych kategoriach w obszarze zdrowej żywności, produktów roślinnych i funkcjonalnych – donosi „Puls Biznesu”.

Marian Owerko, prezes nowo powstałej grupy, tłumaczy na łamach „Pulsu Biznesu”, że nadszedł już najwyższy czas na zmianę nazwy korporacyjnej, gdyż FoodWell ma w portfelu pięć si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 12:15
StoryEditor
Firma byłego prezydenta Ukrainy otwiera pierwszy sklep w Unii Europejskiej

Roshen, słodyczowy gigant należący do byłego prezydenta Ukrainy Petra Poroszenki, uruchomił pierwszy sklep firmowy w Unii Europejskiej. Na lokalizację pierwszej placówki na terenie europejskiej wspólnoty wybrano Rumunię.

Jak donosi "Forbes", sklep Roshena w Rumunii otwarty został w listopadzie w centrum Bukaresztu, w pobliżu Pałacu Parlamentu. Już wcześniej zapowiedziano otwarcie placówek ukrai...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 15:15
StoryEditor
Lidl Polska oferuje ponad 1500 produktów z certyfikatami zrównoważonego rozwoju
Na zdj. szyld na sklepie dyskontowej sieci Lidl (fot. PixelBiss/Shutterstock)

Coraz więcej konsumentów w Polsce zwraca uwagę na pochodzenie i sposób wytwarzania kupowanych produktów. Trend ten znajduje odzwierciedlenie w działaniach sieci handlowych, które coraz częściej rozwijają ofertę certyfikowanych artykułów spożywczych. Jak w praktyce wygląda podejście Lidla do kwestii bezpieczeństwa żywności i zrównoważonego rozwoju?

Połowa Polaków stara się wybierać produkty uznawane za bardziej zrównoważone

Według danych z raportu "Ekobarometr" przygotowanego przez SW Research, ponad połowa Polaków ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2025 01:16