29.05.2017/11:51

Co szósty Polak codziennie je lody

Z badania przeprowadzonego dla „Wiadomości Handlowych” przez agencję Skilltelligence wynika,
że praktycznie wszyscy Polacy jedzą lody. To jednoznaczna wskazówka, że w sklepie powinna się znaleźć dobrze zaopatrzona zamrażarka. Na jakie produkty warto postawić?

Lody na patyku przed rożkami z ponaddwukrotną przewagą nad familijnymi – tak wygląda struktura zakupów lodów z podziałem na ich segmenty. Dane Skilltelligence wskazują jednocześnie, że w okresie wiosenno­‑letnim sprzedaż rolad i tortów lodowych jest tak niewielka, że można rozważyć czasowe zastąpienie ich lodami impulsowymi.


Warto przy tym stawiać na sprawdzone, tradycyjne smaki: czekoladowe, śmietankowe, waniliowe i truskawkowe, uzupełniając je takimi wariantami jak toffi, pistacjowe, cytrynowe czy orzechowe.

Należy podkreślić, że w przypadku tej kategorii smak ma decydujące znaczenie. Ustępują mu cena, forma, gramatura oraz marka produktu.







Czy lody są ważne dla sprzedaży? Bardzo! Agencja Skilltelligence zapytała respondentów, jak często kupują lody w okresie wiosenno­‑letnim. Okazuje się, że niemal połowa ankietowanych robi to 2­‑3 razy w tygodniu, co czwarty raz w tygodniu, zaś jeden na sześciu Polaków zajada się lodami codziennie.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • karola 29.05.2017

    Brałam udział w tej ankiecie w BuzzBee! :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.