21.12.2019/18:02

Co trzeci Polak chętnie kupuje produkty marek zaangażowanych w dobroczynność

Marki budujące strategię wokół benefitów emocjonalnych mogą liczyć na znacznie wyższą lojalność konsumentów. W dodatku konsument związany emocjonalnie z marką łatwiej wybaczy jej potknięcia i staje się jej oddolnym ambasadorem – przekonuje Aleksandra Lisowska, ekspertka z Garden of Words Group.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.