24.06.2020/13:28

Co trzeci sklep Piotr i Paweł przeszedł już rebranding na Spar

Już ponad 35 proc. sklepów wchodzących w skład Piotra i Pawła zmieniło nazwę na Spar lub Eurospar - poinformował operator sieci. To oznacza, że rebrandingiem objęto już co najmniej 20 spośród ok. 60 placówek, jakie działały w chwili, gdy kontrolę nad firmą przejęło Spar Group.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • gość58 24.06.2020

    Dwa sklepy PiP będą zamknięte i nie będzie tam Spara,jeden w Białymstoku i Targówku ale otworzą w Inowrocławiu .

  • Obserwator 24.06.2020

    I obrotu spadły o 20-30% taki to rembrending.
    Ale jak siecią zarządzają spec od wyłożenia PIP i BacPola to co się dziwić.Towaru nie ma cenny jak w Pewexie...hihihi Będzie strata ze 200 baniek za 2020 gratuluje inwestora zmysłu biznesu

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.