04.01.2017/13:45

Co trzecia złotówka wydana na słodycze, trafia do dyskontów

Już niemal co trzecia złotówka, którą Polacy przeznaczają na słodycze, trafia do kas dyskontów, takich jak Biedronka, Lidl, Netto, czy Aldi Nord. Podobne tempo sprzedaży utrzymują hipermarkety. Tracą sklepy małoformatowe.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 05.01.2017

    W Biedronce słodycze są coraz niższej jakości - ostatnio wyrzuciłem do kosza na śmieci czekoladopodobne wyroby Wawela w Biedronce - czekoladę mleczną i Michałki. Wyrób czekoladopodobny gorszy chyba od komunistycznych wynalazków z lat 80-ych. Ale inne wyroby "czekoladowe" w Biedronce też podupadają. Jak się che mieć niską cenę i zysk to pozostaje tylko ciąć jakość - do czasu oczywiście jak inni też przestaną kupować wyroby czekoladopodbne.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.