04.01.2017/13:45

Co trzecia złotówka wydana na słodycze, trafia do dyskontów

Już niemal co trzecia złotówka, którą Polacy przeznaczają na słodycze, trafia do kas dyskontów, takich jak Biedronka, Lidl, Netto, czy Aldi Nord. Podobne tempo sprzedaży utrzymują hipermarkety. Tracą sklepy małoformatowe.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 05.01.2017

    W Biedronce słodycze są coraz niższej jakości - ostatnio wyrzuciłem do kosza na śmieci czekoladopodobne wyroby Wawela w Biedronce - czekoladę mleczną i Michałki. Wyrób czekoladopodobny gorszy chyba od komunistycznych wynalazków z lat 80-ych. Ale inne wyroby "czekoladowe" w Biedronce też podupadają. Jak się che mieć niską cenę i zysk to pozostaje tylko ciąć jakość - do czasu oczywiście jak inni też przestaną kupować wyroby czekoladopodbne.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.