Coca-Cola tnie „marki zombie”. Ponad połowa portfolio koncernu pójdzie pod nóż?
Coca-Cola miała w drugim kwartale 2020 r. „najtrudniejszą i najbardziej skomplikowaną” sytuację w historii firmy. Przewodniczący i CEO firmy James Quincey postanowił wyjść z kryzysu za pomocą uproszczenia i konsolidacji oferty produktowej. Koncern zrezygnuje z „zombie brands” i skoncentruje się na innowacjach.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
3 komentarze
-
28.07.2020
dla mnie wszystko poza tradycyjną coca colą i fantą było zombi.obecnie po dodaniu słodziku do fanty,też stało się zombi.
-
28.07.2020
Również jestem ciekawa, które to marki "zombie"...
-
27.07.2020
Ciekawe które są zombie w Polsce
4