06.12.2016/13:41

Coca-Cola uruchomiła aplikację kulinarną SimplyTastly

Z okazji zbliżających się Świąt Coca-Cola uruchomiła w Polsce mobilną aplikację kulinarną SimplyTastly, która oferuje ponad 1000 przepisów na pełne menu: śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski. Inspiracje kulinarne przygotowane przez współpracujących z marką bloggerów dotyczą zarówno posiłków codziennych, jak i potraw na świąteczny stół.

SimplyTastly - bezpłatnie dostępna w systemie Android, wkrótce również IOS - to wyjątkowa, nowoczesna e-książka kucharska, współtworzona przez czołówkę polskiej blogosfery kulinarnej, w tym Grzegorza Ostrowskiego, Dorotę Wdowińską-Rozbicką, Marię Banach, Paulinę Krajewską, Tomasza Czajkowskiego, Magdę i Macieja Dubaniewicz.

Aplikacja jest przyjazna dla użytkownika i łatwa w użyciu. Baza przepisów (zawierająca także desery) została czytelnie podzielona na okazje, typ żywności, rodzaj mięsa lub posiłki wegetariańskie,
a nawet na czas przygotowania posiłku. Dany przepis prezentowany jest w sposób atrakcyjny
i przystępny również dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z gotowaniem. Użytkownik ma możliwość określenia ilości osób, dla których będzie przygotowywał posiłek - tak, aby na koniec otrzymać odpowiednie proporcje oraz sprofilowaną listę produktów, ułatwiającą część zakupową. Dodatkowo, aplikacja udostępnia gazetki handlowe wybranych sieci m.in. Delikatesów Centrum oraz umożliwia zrobienie zakupów w kanale e-commerce, dzięki powiązaniu z Frisco.pl, supermarketem on-line.

- Cieszę się, że SimplyTastly ma premierę w okresie przedświątecznym. Wierzymy, że oddajemy w ręce konsumentów najlepszą książkę kucharską – powiedziała Barbara Niemczuk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o.
oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Cherry, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice, napoje Kropla oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają 2700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.          

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.