26.07.2018/13:00

Coca-Cola wchodzi w segment napojów roślinnych z nową marką AdeZ!

Coca-Cola poszerza swoje portfolio o nową kategorię produktów - napoje na bazie roślin. To nowy, perspektywiczny segment, który wpisuje się w konsumencki trend health&wellness.

Koncern deklaruje, że AdeZ to optymalny wybór dla osób, które w trosce o zbilansowaną dietę szukają bardziej zróżnicowanych składników odżywczych, np. roślinnych. Kampania promująca nowość obejmie działania w obszarze digital, social media oraz POS w punktach sprzedaży.

Zdrowe przekąski

Produkty na bazie roślin zyskują na popularności, nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Wpływa na to coraz większa świadomość pro-zdrowotna konsumentów oraz poszukiwanie alternatyw dla produktów odzwierzęcych, wynikające z uwarunkowań zdrowotnych i/lub przekonań. Napoje AdeZ powstają na bazie takich roślin  jak: soja, ryż, owies, kokos i migdały. Nie zawierają laktozy, są wzbogacone w potrzebne składniki mineralne, w tym wapń i magnez oraz witaminy grupy B  oraz witaminę D. Produkty nie zawierają cukrów dodanych - w składzie znajdują się jedynie naturalnie występujące cukry z owoców i  baz roślinnych oraz glikozydy stewiolowe, występujące naturalnie w liściach stewii. Nowość jest oferowana w nowatorskiej nowatorska butelce PET w 30% złożonej z surowców roślinnych i w 100% podlegającej recyklingowi.

Jak stwierdziła Paola Sandoval, dyrektorka ds. marketingu w firmie Coca-Cola Poland Services,  wprowadzenie na rynek marki AdeZ to odpowiedź na zainteresowanie zdrowszymi przekąskami oraz coraz mocniej zarysowujący się trend skupiony wokół  diety roślinnej. - Konsumenci potrzebują napojów funkcjonalnych, które dodatkowo świetnie smakują. Dlatego oferowanie większego wyboru zgodnego z upodobaniami i preferowanym stylem życia jest dobre zarówno dla naszych konsumentów, jak i dla rozwoju naszej działalności biznesowej - podsumowała Sandoval.

Wsparcie sprzedaży

Napoje na bazie roślin to w Polsce nadal nisza, ale eksperci uważają, że kategoria ma potężny potencjał. Koncern zamierza dotrzeć do odbiorców m.in. za pomocą szeroko zakrojonych akcji samplingowych i edukowania na temat korzyści prozdrowotnych wynikających ze spożywania tego typu produktów.

- Dzięki zaplanowanej akcji samplingowej wielu konsumentów w pierwszej fazie kampanii otrzyma szansę spróbowania poszczególnych smaków AdeZ i wyboru ulubionego wariantu - informuje Beata Bogusz, brand manager innowacji w Coca-Cola Poland Services.

Nowa gama obejmuje cztery napoje o pojemności 800 ml na bazie nasion i orzechów (cena rekomendowana 9,99 zł) oraz trzy wersje w opakowaniach 250 ml (3,49 zł).

Marka AdeZ została założona w 1988 roku w Argentynie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.