02.08.2020/16:53

Coca Cola wprowadza colę z kawą na kolejny rynek. Wszystko przez koronawirusa i lockdown

Coca Cola wprowadza na rynek w USA colę o smaku kawy. To kolejny po połączeniu z Costa Coffe krok do zawalczenia o rynek kawy zdominowany przez Starbucks. 

Coca-Cola dostarcza do sklepów Colę z kawą, bo z powodu koronawirusa wiele osób pozostaje w domach i rezygnuje z codziennego zakupu kawy po drodze do pracy. Napój, który jest już dostępny na rynku międzynarodowym, trafi na półki w USA w styczniu 2021 roku.

- Produkt traktujemy jako kategorię hybrydową - zapowiedział w rozmowie z Business Insider Jaideep Kibe, wiceprezes ds. Znaku towarowego Coca-Cola w Ameryce Północnej. - Mamy okazję stworzyć niemal nową podkategorię o nazwie kawa orzeźwiająca – stwierdził.

Jedna puszka Coca Coli z kawą zawiera 69 mg kofeiny, w porównaniu z 34 mg przypadającymi na puszkę klasycznej Coli. Dostępne będę 3 warianty smakowe napoju. Coca-Cola z kawą Dark Blend ma smak podobny do klasycznej coli z posmakiem zbliżonym do słodkiej kawy. Firma będzie również sprzedawać smaki Coffee Vanilla i Coffee Caramel, które będą słodszymi odpowiednikami napoju.

Coca-Cola z kawą pojawiła się w 25 krajach w zeszłym roku, w tym w Australii, Hiszpanii i Tajlandii. Chociaż wejście napoju na rynek amerykański planowane było od dawna, epidemia koronawirusa przyśpieszyła decyzję władz spółki.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także