Coca-Cola wprowadza „czystą” wersję napoju
Coca-Cola Clear – taką nazwę nosi nowy produkt międzynarodowego giganta. Jest przezroczysty ze względu na brak zawartości karmelu.
O sprawie pisze portal gazeta.pl. Nowa Coca-Cola trafi na razie rynek japoński. Nie zawiera ona karmelu, oraz pozostałych cukrów, ma za to wzmocniony, cytrynowy aromat. Będzie sprzedawana w butelkach o pojemnościach 500 i 280 ml. Na półki japońskich sklepów trafi już 11 czerwca.
Gazeta.pl przypomina także, że to nie pierwszy tego typu produkt w portfolio Coca-Coli. W latach 90 wprowadziła na rynek podobne rozwiązanie pod nazwą Tab Clear, które było odpowiedzią na produkt Pepsi Crystal. Obie marki szybko zniknęły ze sklepowych półek.
Coca-Cola od pewnego czasu eksperymentuje ze swoim flagowym produktem. Na rynku pojawiły się różne odmiany – Coca-Cola Zero, Coca-Cola Zero Sugar, Cherry Coke czy Coca-Cola Lime. W 2017 r. również w Japonii pojawiła się wersja funkcjonalna, Coca-Cola Plus, z zawartością dietetycznego błonnika.
1 komentarz
-
09.06.2018
Lepiej się opyla kupić butelkę lekko gazowenej cisowianki czy innej tam wody dorzucić cytrynę i już. A nie płacić 5 zł za butelkę czy ile tam ten napój będzie stał
4