Colian nagrodził projekty graficzne Śliwki Nałęczowskiej
Ponad 660 prawidłowych zgłoszeń wpłynęło do organizatorów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Jury wyróżniło 10 prac. Ich autorzy odebrali nagrody podczas wernisażu w stołecznym studio Skandal.
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska, zorganizowany przez markę pralin z portfolio spółki Colian, trwał od 1 marca do 30 kwietnia br. Zgłosili się do niego projektanci, graficy, pasjonaci mody, wzornictwa i designu, a także amatorzy. Zadaniem uczestników było opracowanie spójnych graficznie projektów nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Spośród blisko tysiąca nadesłanych zgłoszeń, 661 projektów spełniało wszystkie kryteria formalne i zostało poddanych ocenie jury, któremu przewodziła projektantka mody Lidia Kalita.
Nadesłane prace oceniały między innymi Lidia Kalita, Sonia Bohosiewicz, Paulina Sykut-Jeżyna i Agnieszka Stopyra.
Laureatem nagrody głównej została Katarzyna Brągiel, która otrzymała 10 tys. zł i zestaw pralin. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca odebrali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. złotych) oraz słodycze, a autorzy prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dziesiątej otrzymali zapasy Śliwki Nałęczowskiej.
- Konkurs okazał się wielkim sukcesem naszej marki, która udowadnia tym samym, że potrafi odnaleźć się w świecie mody i designu oraz dostarczyć inspiracji. Najlepsze projekty zostaną wykorzystane do stworzenia kolekcji gadżetów Śliwki Nałęczowskiej, które będą wykorzystywane w planowanych aktywacjach i działaniach promocyjnych, zaplanowanych dla nowej odsłony Śliwki Nałęczowskiej – stwierdziła Bożena Piotrowska, marketing project manager w firmie Colian.
Pozycjonowane w segmencie słodyczy premium praliny od września będzie można nabyć w odświeżonych opakowaniach. Będą one dostępne w eleganckich prezentowych bombonierkach, kartonikach, poręcznych torebkach oraz na wagę.
1 komentarz
-
05.08.2018
Ciekawy pomysł na zmiane wizerunku Śliwki. Dobry pomysł na odmładzanie marki - swoją droga trochę droga.
16