07.08.2018/07:58

Cydr ma przyszłość

Choć sprzedaż cydru w ostatnim okresie mocno spada, jego producenci wierzą, że to nie koniec kategorii - pisze Puls Biznesu.

Jeszcze do niedawna cydr uznawany był za jedną z najszybciej rosnących kategorii alkoholi. Moda ta jednak się skończyła, a produktom nie pomogła nawet tegoroczna pogoda i mistrzostwa świata w piłce nożnej. W I połowie br. sprzedaż piwa wzrosła o 6 proc. w skali roku, a cydru... spadła o 7 proc.

Przedstawiciele producentów uważają jednak, że spadek sprzedaży nie jest końcem kategorii. Cydr staje się produktem premium, w odróżnieniu od piw jabłkowych produkowanych przez duże koncerny.

Dodaj komentarz

Więcej na temat:

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.