12.04.2023 / 09:15
StoryEditor

Czterodniowy tydzień pracy w handlu to tylko kwestia czasu? Firmy już teraz muszą się szykować na tę zmianę [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Nawet jeśli droga do czterodniowego tygodnia pracy może być daleka, to i tak wydaje się, że wiatr przemian wieje właśnie w tym kierunku (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Skrócenie tygodnia pracy do czterech dni wywołuje wiele emocji zarówno u pracodawców, jak i pracowników. Nic dziwnego, tak naprawdę gra toczy się o gigantyczne pieniądze i wiele zależy od tego, w jaki sposób mielibyśmy dojść do wyznaczonego celu. Sprawdziliśmy, jakie konsekwencje mogłoby wywołać wprowadzenie czterodniowego tygodnia pracy w branży handlowej.

Na początek ustalmy, o czym w ogóle mówimy. Czterodniowy tydzień pracy w polskich realiach miałby oznaczać, że pracownicy zyskaliby wolny piątek i tym samym podstawowy wymiar cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 12:06
StoryEditor
Ślub Jeffa Bezosa i Lauren Sanchez w Wenecji. Wśród gości DiCaprio, Kardashian i Ivanka Trump
Jeff Bezos, założyciel Amazona (fot. Shutterstock)

Wenecja w tym tygodniu stała się miejscem trzydniowej ceremonii ślubnej Jeffa Bezosa i Lauren Sanchez. Założyciel Amazona i dziennikarka zaprosili około 200 gości na wystawne uroczystości, które rozpoczęły się w czwartek i mają zakończyć się w sobotę tajną ceremonią.

Jak donosi RFI, na liście gości pojawiły się takie nazwiska jak Leonardo DiCaprio, Mick Jagger, Kim Kardashian, Oprah Winfrey, Orlando Bloom i Ivanka Trump. Najlepsze weneckie h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 10:06
StoryEditor
Kto to poskleja? [FELIETON]
Biedronka i Lidl skleją społeczeństwo podzielone przez polityków? (fot. Jeronimo Martins; Adam Bartosik/Shutterstock)

W drugiej turze wyborów na handlową głowę kraju połowa Polski zagłosowała swoimi portfelami na Biedronkę, a druga połowa na Lidla. Czy da się nas jeszcze skleić w jedno społeczeństwo? Jest na to prosty sposób.

Z pomocą przychodzi sieć Silpo, która do sklepów we Lwowie i Kijowie wstawiła "portale". To nietypowe lustra, które pozwalają nie tyle przyjrzeć się samemu sobie, ile podejrze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. lipiec 2025 04:01