26.08.2020/03:42

Rynek hipermarketów czeka mocne tąpnięcie. Po pandemii dyskonty mogą już niepodzielnie królować na rynku

Hipermarkety systematycznie tracą rynek. Zyskują dyskonty, a pandemia koronawirusa wydaje się wzmacniać ten trend. Dane rynkowe i obserwacje bieżących trendów skłaniają część analityków do stawiania tezy, że za kilkanaście miesięcy odnajdziemy się w rzeczywistości, w której dyskonty będą rządzić nieodwołalnie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Laura 27.08.2020

    Na gruntach Tesco są miliony. Kiedyś te miejsca super pracowały. Dziś kilka z nich w dalszym ciągu ma olbrzymi potencjał. Ale ludzie z kierowniczych stanowisk przykleili się do stołków, w dodatku nieroby,( jak np. pani ....) nie miały nad sobą kontroli, bo ich przełożona, (pani ...) bardziej się z nią psiapsiółkowała niż była przełożoną. Dziś niektóre z nich już są zwolnione, inne biedactwo od roku na L4. Wstyd i pole dla prokuratora.

  • Zznnn 27.08.2020

    Zachwyt nad wielkimi powierzchniami hipermarketów już dawno minął - bo okazuje się na dużo mniejszej powiechni hali też można umiejętnie ułożyć dużą różnorodność towaru. Zresztą zbyt duża różnorodność w codziennych zakupach często staje się wadą a nie zaletą. Dodatkowo hipermarkety marnują przestrzeń na działy typu RTV/AGD gdzie znów różnorodność jest bardzo uboga.
    I jeszcze - sądzę, że Netto będzie bardzo groźnym graczem.
    Ciekawe co na to Aldi?

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także