24.08.2020/14:02

Czy kara od UOKiK będzie miała wpływ na sprzedaż z mkw. i marże sklepów Biedronka?

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na sieć sklepów Biedronka karę w wysokości 115 mln zł. Czy decyzja urzędu będzie miała istotny wpływ na sprzedaż oraz marże operatora w nadchodzących miesiącach? Eksperci przekonują, że będzie on raczej niewielki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także