24.10.2018 / 14:04
StoryEditor

Czy polska żywność może stać się marką rozpoznawalną na całym świecie?

Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
– Polska ma szanse stworzyć globalną markę, chociażby z niektórych kategorii żywności. Być może pretendentem jest polska wódka. Jednak na pewno jeszcze się to nie dzieje i nie stanie w ciągu najbliższych lat – powiedział serwisowi eNewsroom Andrzej Gantner, dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności.

– We wszystkich krajach, które osiągnęły w danej dziedzinie sukces, to właśnie przedsiębiorcy budowali te marki. Wydaje się, że patrząc na ostatnie 25 lat w Polsce, widać bardzo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 17:24
StoryEditor
Pożar w magazynie jednej z największych polskich sieci handlowych. Firma liczy straty, to mocno utrudni jej biznes
Pożar zniszczył centrum dystrybucyjne LPP w Rumunii, które było hubem logistycznym firmy na całą Europę Południową (fot. Shutterstock)

Potężny pożar uderzył w firmę LPP, właściciela sieci ponad 3000 sklepów pod markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. 29 czerwca pożoga strawiła magazyn pod Bukaresztem, który pełnił rolę habu logistycznego LPP dla całej Europy Południowej. Niezależnie od skali strat, które polska grupa odzieżowa dopiero zaczyna liczyć, jest to dla niej duże wyzwanie.

Nieco ponad pół roku temu (w grudniu 2024 r.) Grupa LPP chwaliła się, że rozbudowała swoje pierwsze zagraniczne centrum logistyczne, zlokalizowane CTPark Bucharest Wets, n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 16:11
StoryEditor
160 sklepów sezonowych Żabki "w nagrodę". Kto ma szansę na dodatkowy zarobek?
160 sklepów sezonowych Żabki ”w nagrodę”. Kto ma szansę na dodatkowy zarobek?

Żabka ma obecnie 160 sezonowych sklepów w całej Polsce. Jak wygląda prowadzenie takiego sklepu? Kto może ją prowadzić i mieć szanse na dodatkowy przychód?

Z artykułu dowiesz się:

  • Dla kogo szansa na dodatkowe zarobek w sklepach sezonowych Żabki?
  • Jak wygląda prowadzenie sklepu sezonowego Żabki?
  • Co klienci najczęściej kupują w sklepach sezonowych Żabki?

Sieć Żabka w połowie czerwca uruchomiła około 160 sezonowych sklepów w najbardziej atrakcyjnych miejscach turystycznych w Polsce. Sezonowe Żabki są zarówno w nadmorskich kurortów, jaki i na Mazurach czy Kaszubach oraz w górskich miejscowościach.

Szansa na dodatkowe zarobek w sklepach sezonowych Żabki. Ale dla kogo?

Sieć podkreśla, że sezonowy sklep to dodatkowa szansa na zwiększenie swoich dochodów i dotarcie do nowych klientów. Ale z tej szansy mogą skorzystać tylko niektórzy franczyzobiorcy.

– Prowadzenie sklepu sezonowego to propozycja kierowana do najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców sieci Żabka –­ podkreśla spółka. – Partnerzy, którzy wyróżniają się determinacją, odpowiedzialnością i doskonałą organizacją pracy, otrzymują propozycję objęcia sklepu w takim formacie – podaje sieć.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 19:00