Czy to koniec Gangu Słodziaków? Programy lojalnościowe napotykają na nowe bariery
Programy lojalnościowe zachęcają do zwiększania konsumpcji, nawet ponad rzeczywiste potrzeby. W czasach rosnącej świadomości opinii publicznej, że zasoby naturalne nie są nieograniczone, model gospodarki rosnącej w nieskończoność zaczyna napotykać bariery, także prawne. To może oznaczać bliski koniec takich akcji, jak Gang Słodziaków czy Leśne Lidlaki – uważa Marek Zdziech, partner w firmie OC&C Strategy Consultants.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
05.11.2019
Socjalizm dzielnie zwalczał problemy, które sam stwarzał. Tzw. kapitalizm (tak zwany - bo regulowany na potęgę przez jaśnie oświecone elity Zachodu) - dokładnie tak samo.
Czyli rozwiązaniem problemu ma być jeszcze więcej regulacji - i popyt na ,,pracę" jaśnie oświeconych elit rośnie aż miło...
A może by tak wrócić do prostych, ewangelicznych zasad - NIE ŻRYJ TYLE CZŁOWIEKU ? -
05.11.2019
U nas chce się opodatkować sklepy wielkopowierzchniowe nie ze względu na odpowiedzialność eko, ale na złość, a to jest różnica. Po drugie z jednej strony podejmuje się takie decyzje, z drugiej daje ludziom nieopodatkowane pieniądze właśnie po to, żeby stymulować wzrost konsumpcji. I na tym ma bazować rozwój gospodarki. A może niepotrzebnie ją rozwijamy? Tzw. Zachód zaraz wyhamuje (wg powyższych prognoz), to dogonimy ich bez rozwijania się.
3