04.11.2019/19:22

Czy to koniec Gangu Słodziaków? Programy lojalnościowe napotykają na nowe bariery

Programy lojalnościowe zachęcają do zwiększania konsumpcji, nawet ponad rzeczywiste potrzeby. W czasach rosnącej świadomości opinii publicznej, że zasoby naturalne nie są nieograniczone, model gospodarki rosnącej w nieskończoność zaczyna napotykać bariery, także prawne. To może oznaczać bliski koniec takich akcji, jak Gang Słodziaków czy Leśne Lidlaki – uważa Marek Zdziech, partner w firmie OC&C Strategy Consultants.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Pozhoga 05.11.2019

    Socjalizm dzielnie zwalczał problemy, które sam stwarzał. Tzw. kapitalizm (tak zwany - bo regulowany na potęgę przez jaśnie oświecone elity Zachodu) - dokładnie tak samo.
    Czyli rozwiązaniem problemu ma być jeszcze więcej regulacji - i popyt na ,,pracę" jaśnie oświeconych elit rośnie aż miło...
    A może by tak wrócić do prostych, ewangelicznych zasad - NIE ŻRYJ TYLE CZŁOWIEKU ?

  • HK 05.11.2019

    U nas chce się opodatkować sklepy wielkopowierzchniowe nie ze względu na odpowiedzialność eko, ale na złość, a to jest różnica. Po drugie z jednej strony podejmuje się takie decyzje, z drugiej daje ludziom nieopodatkowane pieniądze właśnie po to, żeby stymulować wzrost konsumpcji. I na tym ma bazować rozwój gospodarki. A może niepotrzebnie ją rozwijamy? Tzw. Zachód zaraz wyhamuje (wg powyższych prognoz), to dogonimy ich bez rozwijania się.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.