09.07.2020/08:36

Czym kierują się Polacy przy wyborze kosmetyków? Nowe badanie

Jak wynika z badania, 51 proc. konsumentów wiedziało, że kupi daną markę jeszcze przed pójściem do sklepu. 24 proc. myślało o kilku konkretnych producentach, ale ostateczną decyzję podejmowało w sklepie. Z kolei 18 proc. ankietowanych nie skupiało się na żadnej konkretnej marce, lecz decydowało o niej w placówce handlowej.

– Zaufanie jest walutą XXI wieku. Na rynku kosmetyków wygląda to identycznie, jak w sektorze usług kosmetycznych. Klientka kupuje swój ulubiony krem tak samo, jak idzie do sprawdzonej kosmetyczki. Konkretny usługodawca oferuje określoną jakość obsługi, a produkt reprezentuje odpowiednią skuteczność. Warto przy tym dodać, że 76,9 proc. konsumentów korzysta z usług tej samej osoby, 19,2 proc. okazjonalnie wybiera się do innego specjalisty, a tylko 3,9 proc. bywa w różnych salonach. Tak wynika z badania Beauty Razem, zrealizowanego w maju tego roku – podsumowuje Michał Łenczyński.

Badanie UCE RESEARCH i aplikacji BLIX zostało przeprowadzone metodą CAWI na przełomie maja i czerwca br. na reprezentatywnej próbie 1493 dorosłych Polaków.

źródło: MondayNews

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • lolka 09.07.2020

    nauczona doświadczeniem - marka w zdecydowanej większości przypadków to znaczek za który płaci się wiele kasy a pod względem produktu otrzymuje się towar przeciętnej jakości albo badziew.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.