27.09.2021 / 14:25
StoryEditor

Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen dla WH.pl o planach przejmowania sieci spożywczych na polskim rynku detalicznym

Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen na stacji sieci Orlen (PKN Orlen)
Choć PKN Orlen zamierza mocno zintensyfikować rozwój w obszarze sprzedaży detalicznej, to najwyraźniej nie jest zainteresowany akwizycjami sieci spożywczych, które mogłyby wesprzeć ekspansję konceptów takich jak O!Shop czy Orlen w Ruchu poza stacjami paliw. - Nie ma takich planów - deklaruje w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Daniel Obajtek, prezes Orlenu.

- Teraz najważniejszym procesem jest akwizycja Lotosu i PGNiG. To są najważniejsze procesy, które powinniśmy niebawem skończyć - dodaje Daniel Obajtek, ucinając temat.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 10:22
StoryEditor
Prymat przejmuje Tarsmak. Potentat rynku przypraw wchodzi w kategorię sosów i majonezów
Ambasador marki Prymat Michel Moran promuje konkurs Prymatu dla konsumentów

Polski rynek przypraw i sosów czeka znacząca zmiana. Spółka Prymat, jeden z największych producentów przypraw i dodatków kulinarnych w Europie Środkowo-Wschodniej, planuje przejęcie firmy Tarsmak Gondek i Wspólnicy z Radgoszczy. Wniosek o zgodę na transakcję trafił właśnie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Prymat wzmacnia pozycję lidera rynku przypraw

Prymat od lat jest jednym z liderów branży przypraw w Polsce. Marka znana jest z szerokiego portfolio obejmującego przyprawy, zio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 16:25
StoryEditor
Wbrew dyskontom! Lokalna sieć sklepów z Podkarpacia ostro walczy o klienta
Delikatesy Zielony Koszyk z Podkarpacia

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Wenta zarządzające na terenie województwa podkarpackiego m.in. siecią sklepów Zielony Koszyk, ma za sobą kolejny trudny pod względem konkurencyjnym rok na rynku spożywczym. Mimo rosnącej konkurencji ze strony wielkich sieci i wyzwań kosztowych, firma odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 6,9% w stosunku do roku ubiegłego i utrzymała stabilną sytuację finansową.

Zielony Koszyk i Oszczędny Koszyk biją się o klienta

Podkarpacka firma PW Wenta Frysztaku prowadzi działalność od 1990 roku, a jej dominującym przedmiotem działalności jest ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 14:19