13.04.2017/13:03

Dave Lewis, CEO Tesco: Mamy plan naprawczy dla Polski

Tesco ma w Polsce problemy. Po 18 miesiącach dobrych wyników, ostatnie 6 miesięcy okazało się dla firmy znacząco trudniejsze. Dave Lewis podczas konferencji prasowej przyznał, że Polska stanowi dla firmy poważne wyzwanie, ze względu coraz silniejsze otoczenie konkurencyjne. Jednak po niedawnej wizycie w naszym kraju szef Tesco ma plan naprawczy.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • czesiek 15.04.2017

    Panie Dave,
    Tesco w Polsce już nie ma (nie żebym się martwił - za waszą politykę, ceny i ten smród który do teraz pamiętam z odwiedzin waszych placówek). Na tle konkurencji wypadacie gorzej niż blado. Im szybciej wycofacie się z Polski sprzedając swój biznes tym lepiej - dla was ale przede wszystkim dla ludzi, którzy nadal z niewiadomych mi powodów robią u was zakupy.

  • były 14.04.2017

    Panie Dave niech pan zmieni obecną kadrę menadżerską i dopuści świeżej krwi. Ludzie którzy tam obecnie pracują od 10-12 lat nie mają pojęcia o zarządzaniu i planowaniu oni tam trwają a nie rozwijają firmę. W 2011 r zrobiono czystkę wśród tych co faktycznie pracowali a pozostawiono tych co udawali Niech pan odwiedzi sklep Tesco 1k i jakikolwiek dyskont 1k a znajdzie pan tam taki kontrast w funkcjonowaniu obiektu że albo podejmie pan natychmiastowe działania albo poda się do dymisji. Naprawa to nie pudrowanie. Tesco ma lepsze lokalizacje sklepów niż konkurencja tylko co z tego jak każdy ze sklepów żyje własnym życiem. Brak strategii i planowania całej firmy są porażające

  • Beengood_bee 14.04.2017

    Naprawa polega na chwilowych ścięciu kosztów i poprawie EBIT, żeby drożej sprzedać firmę. To jest ten misterny plan. Kilka lat temu były prezes Tesco Polska (wypowiedział wojnę cenową konkurencji i Tesco dostało tak solidne lanie od dyskontów, że do tej pory nie może się podnieść. Wesołego Alleluja!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.