04.12.2020/08:57

Deichmann tworzy nową aplikację mobilną. Sieć inwestuje w omnichannel

Sieć Deichmann tworzy nowoczesną aplikację mobilną, która ma "połączyć zalety handlu elektronicznego z tradycyjnymi zakupami w sklepach stacjonarnych". Narzędzie ma być zintegrowane ze sklepem internetowym oraz ponad 4,2 tys. sklepów stacjonarnych sieci.

- Naszą strategią jest zapewnienie klientom Deichmann prawdziwie holistycznych doświadczeń zakupowych - mówi cytowany w komunikacie Sebastian Hasebrink, Chief Digital Officer w Deichmann. - W tym bezprecedensowym czasie szczególnie ważne jest, abyśmy pozostawali w kontakcie z klientami i dali im możliwość wygodnego i bezpiecznego zakupu naszych produktów w dowolnym miejscu: online, za pośrednictwem telefonu komórkowego lub w naszych sklepach stacjonarnych - dodaje przedstawiciel sieci.

Przygotowywana aplikacja ma wzmocnić pozycję marki Deichmann w cyfrowym świecie. Apka ma się wyróżniać atrakcyjnym designem, a także zapewnić efektywne wyszukiwanie produktów i łatwość obsługi. Nie zdradzono jednak, jak daleko posunie się Deichmann w kwestii łączenia świata online i offline.

Sieć Deichmann, założona w 1913 r. w niemieckim Essen, jest liderem sprzedaży detalicznej obuwia w Europie i prowadzi działalność w 31 krajach na całym świecie. Zatrudnia około 43 tys. pracowników.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także