11.10.2016 / 15:42
StoryEditor

Delikatesy Alma zamknęły już ok. 15 sklepów

Sklep sieci Delikatesy Alma (materiały prasowe)
Jeszcze kilkanaście tygodni temu sieć Delikatesów Alma miała niemal 50 sklepów, dzisiaj jest ich 34, czyli o około 15 mniej. Największy polski operator sieci delikatesów zamknął sklepy m.in. w Lublinie, Warszawie, czy Rzeszowie.

Zamknięcia sklepów, to jeden z głównych elementów planu restrukturyzacji spółki. Alma Market likwiduje delikatesy m.in. w nierentownych lokalizacjach, generujące wysokie koszty,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
11.12.2025 / 11:10
StoryEditor
Peter Ratatics, MOL: Jesteśmy otwarci na akwizycje w Polsce. Za Orlenem kolejni gracze są już blisko siebie
Peter Ratatics, MOL (fot. Mol)

Orlen dominuje na rynku, jednak drugi, trzeci i czwarty gracz są już bardzo blisko siebie pod względem liczby stacji. Naszym głównym celem w Polsce jest ustabilizowanie działalności i zakończenie procesu rebrandingu. Chcemy, aby oznakowanie marki MOL pojawiło się na każdej stacji - mówi w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi oraz ISB News Peter Ratatics, wiceprezes Grupy MOL ds. usług konsumenckich.

Obecnie Grupa MOL ma w Polsce ok. 460 stacji, co daje jej czwarte miejsce pod względem liczby punktów za Orlenem, BP i Moyą. Brytyjski koncern ma nieco ponad 570 obiektów, a Moy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2025 / 00:12
StoryEditor
Biedronka: To smutny dzień dla konsumentów! Sąd ogłosił decyzję ws. kary 160 mln zł od UOKiK
Sklep sieci Biedronka (fot. Konrad Kaszuba)

Ponad 160 mln zł kary dla Jeronimo Martins Polska stało się prawomocne. Sąd podtrzymał decyzję prezesa UOKiK z czerwca 2023 r. dotyczącą wprowadzającej w błąd promocji „Tarcza Biedronki antyinflacyjna”. UOKiK mówi o ważnym sygnale dla rynku, a Biedronka odpowiada ostrym oświadczeniem, nazywając ten dzień „bardzo smutnym dla konsumentów”.

Sąd utrzymuje karę ponad 160 mln zł. UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że sąd utrzymał karę ponad 160 mln zł nałożoną na Jeronimo Martins Polska za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 07:24