Delikatesy Alma zamykają program lojalnościowy Klub Konesera
Spółka Alma Market, do której należy sieć sklepów delikatesowych Alma zdecydowały o zakończeniu działalności programu lojalnościowego Klub Konesera. Program przestanie działać z dniem 2 grudnia 2016 r.
Klienci Delikatesów Alma, którzy są uczestnikami programu mogą wykorzystać zebrane w ramach Klubu Konesera punkty w ciągu 60 dni od daty zawiadomienia przez organizatora o zakończeniu projektu.
Delikatesy Alma, to największa sieć sklepów delikatesowych w Polsce. Obecnie sieć liczy ok. 45 sklepów, jeszcze kilka tygodni temu było ich 50. Firma przechodzi obecnie proces restrukturyzacji, co będzie się wiązało z zamknięciem nawet kilkudziesięciu sklepów. Zamknięcie programu Klubu Konesera, jest jednym z elementów programu oszczędnościowego i naprawczego.
Zarząd spółki Alma Market złożył w sądzie w niosek o postępowanie sanacyjne.
12