08.09.2016/11:54

Delikatesy Premium Nasz Sklep otworzyły sklep w nowym koncepcie

Należąca do Grupy Kapitałowej Specjał sieć Delikatesów Premium Nasz Sklep otworzyła 3500. placówkę handlową. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl sklep jest wyjątkowy nie tylko pod względem rozwiązań sprzedażowych, ale także wysokiego komfortu zakupów, który proponuje klientom.

Delikatesy Premium Nasz Sklep w nowej formule ruszyły 20 sierpnia br. przy ul. Jana Kochanowskiego 13 w Rzeszowie. To 3500. sklep sieci, a jednocześnie jeden z najbardziej innowacyjnych konceptów handlowych w portfolio grupy. Doskonale pokazuje on w jakim kierunku będą rozwijane w przyszłości sklepy współpracujące z rzeszowskim dystrybutorem.

Doznania zakupowe

W nowym sklepie firma postawiła na poprawę komfortu i wygody zakupów, czyli tzw. customer experience. - Duża otwarta przestrzeń i szerokie alejki między regałami dają klientom możliwość zrobienia w naszym sklepie komfortowych zakupów. Kupujący nie tłoczą się, nie obijają się o siebie i nie potrącają się wózkami oraz koszykami. Więcej miejsca, to także większe poczucie bezpieczeństwa i wygody – tłumaczy Ewa Czuryło, kierownik nowych Delikatesów Premium Nasz Sklep.

Na 350 mkw. sali sprzedaży oferowanych jest około 5000 produktów. Szerokie alejki między regałami sprawiają, że klienci lepiej widzą całą półkę i ustawione na niej produkty. To daje duży komfort robienia zakupów nawet przy tak dużej liczbie towarów, jak w przypadku rzeszowskich delikatesów.

W sklepie zostały wprowadzone zupełnie nowe planogramy, które są wynikiem analiz i testów przeprowadzonych przez ekspertów GK Specjał wraz z dostawcami. Nowe rozwiązania mają zwiększyć sprzedaż ale przede wszystkim sprawić żeby ekspozycja była czytelna i zrozumiała dla klientów.

Oprócz atrakcyjnej oferty, czyli niskich cen i wysokiej jakości produktów sklep stawia także na jakość obsługi. – Tylko zadowoleni i dobrze obsłużeni klienci, którzy mogą liczyć na poradę personelu będą do nas wracać – tłumaczy szefowa sklepu.

Nowe stoiska

Jedną z innowacji Naszego Sklepu przy ul. Jana Kochanowskiego jest własne stoisko do odpieku pieczywa. – Klient wchodząc do sklepu czyje aromat świeżego pieczywa, to doskonała zachęta do zakupów. Poza tym zawsze mamy w ofercie świeże i ciepłe wypieki – wyjaśnia Ewa Czuryło.

Tomasz Gąsior, dyrektor ds. rozwoju sieci Delikatesy Premium Nasz Sklep zwraca uwagę, że jest to pierwsze stoisko w tym koncepcie. – W wielu naszych sklepach mamy zwykłe piece do odpieku pieczywa, ale tak rozbudowanego stoiska, z tak bogatą ofertą pieczywa białego i kolorowego, w tym chlebów z tzw. metra nie mamy jeszcze nigdzie.

- Klienci są zachwyceni stoiskiem i jego ofertą – dodaje Tomasz Gąsior. W ramach stoiska piekarniczego znajduje się także regał cukierniczy z domowymi ciastami.

Dodaj komentarz

9 komentarzy

  • ProzacTM 20.03.2018

    To co dzieje się w sklepie przy Kochanowskiego to jest po prostu dramat. Panie ekspedientki bardziej są zainteresowane sprzedawaniem piwka lumpom z osiedla niż kasować jakieś zakupy, serki, chleby i inne pierdoły, które człowiek przynosi do skasowania. Ani Dzień Dobry ani pocałuj w d**ę. Tak poza tym to syf i malaria.
    Dramat - NIE POLECAM !!!

  • Czarnik 86 25.02.2018

    Podwislocze porażka śmierdzi zepsutym mięsem ekspedientka zabija zapach środkiem do mebli zamiast obslugiwac randkoje

  • mareczek 16.09.2017

    delikatesy premium to naigorsza opsluga na kochanowskego w rzeszowie

  • mareczek 16.09.2017

    delikatesy premium to naigorsza opsluga na kochanowskego w rzeszowie

  • Ostrzegam 12.04.2017

    Obsługa masakra? A sprawdzał ktoś ogłoszenia o pracę? Nie jest zastanawiające to że ogłoszenia są non stop, na te same sklepy?
    Pracowałam tam kilka miesięcy. Tyle wytrzymałam. Firma porażka. Warunki pracy takie, że ludzie uciekają tak szybko jak przyszli. 2 osoby pracujące na sklepie o metrażu 200m kwadratowych. To jest KPINA. Dlatego proszę się nie dziwić, że brakuje towaru, że długie kolejki,że kadra niewyuczona. Jak nawet nie ma kto szkolenia przeprowadzić. Postawią na kasę nawet osobę z ulicy.
    NIE IDZCIE TAM PRACOWAĆ ! Wyzysk i złodziejstwo + manka na tysiące złotych, za które 100% płacą pracownicy. Co jest niezgodne z prawem, jak ktoś się "da" to dostanie wezwanie do sądu.

    Ostrzeżenie dla szukających pracy. POD ŻADNYM POZOREM super warunków pracy NIE ZGŁASZAJCIE SIĘ ! Wiem co mówię.

  • Optymista 16.11.2016

    To jest jakaś porażka!!!! Obsługa masakra pracują jak by się im niechcialo!!!! do puki się nikt nie żartuję będą funkcjonować. Oszuści!!!!!!!

  • Ostatni klient 16.11.2016

    Niekompetencja pracowników zero higieny na stoisku mięsnym. Sanepid powinien na to spojrzeć. Te same produkty są nabijane po kilka razy ceny na półkach są inne niż na paragonie.

  • Sid 28.09.2016

    Klienci są zadowoleni? Jakiś żart ! Rano czynna jedna kasa a za nią pani nie potrafiąca ja obsługiwać! Ludzie wychodzą bo nie maja czasu stać wieczność!

  • Z_branzy 12.09.2016

    Świetny nowy koncept - wygląda jak żywcem przeniesiony z początku lat 90-tych. Jak polskie sieci mają konkurować z zachodnimi, jak zostały ze swoją kreatywnością 20 lat wstecz. Panowie i Panie, czy byliście ostatnio w nowych lidlach, biedronkach, tesco czy carrefourach. Pobudka!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.