06.08.2022/12:09

Delio uruchamia mobilną kawiarnię. E-sklep Żabki chce przyciągnąć nowych klientów

Począwszy od tego weekendu mieszkańcy Warszawy, Józefosławia, Konstancina i Piaseczna podczas wyprawy do parku będą mogli spotkać mobilne kawiarnie Delio, oferujące bezpłatną kawę. W ten sposób supermarket online z Grupy Żabka walczy o zwiększenie rozpoznawalności marki i zdobycie nowych klientów we wczesnej fazie rozwoju.

- Nasza akcja trwa pięć tygodni, do 11 września. Będzie można nas spotkać w lokalizacjach, gdzie Polacy najchętniej spędzają swój wolny czas. Chcemy wyjść do nich z przestrzeni internetowej i pokazać, że dzięki nam mogą zaoszczędzić najcenniejszą walutę na świecie, czyli czas - mówi cytowany w komunikacie Maciej Nowakowski, COO Lite e-Commerce, spółki z Grupy Żabka.

Gdzie i kiedy pojawi się mobilna kawiarnia Delio?

W pierwszy weekend sierpnia mobilna kawiarnia Delio pojawi się w Piasecznie. W sobotę i niedzielę będzie ją można spotkać w Parku Miejskim im. Książąt Mazowieckich.

W kolejną sobotę kawiarnia nie opuści jeszcze Piaseczna. Spotkają ją osoby wypoczywające 13 sierpnia na łonie natury w rejonie Górek Szymona. Dzień później kawiarnia odwiedzi Park Nivea w Józefosławiu

Z kolei w dwa ostatnie weekendy sierpnia mobilna kawiarnia Delio pojawi się w Warszawie - w Parku Lasek Brzozowy na Ursynowie, a następnie przy Stawach Brustmana na Bielanach.

W mobilnej kawiarni mieszkańcy stolicy i jej okolic będą mogli się napić darmowej kawy, a także dowiedzieć się więcej o Delio. Zgodnie z zapowiedzią, "w niektórych lokalizacjach supermarket online będzie prezentował szerokość swojej oferty z pomocą lodówki i kodów QR". Dziś w ofercie Delio znaleźć można już ponad 5 tys. produktów, głównie spożywczych.

- W niektórych lokalizacjach przy mobilnej kawiarni stanie specjalna lodówka z hasłem akcji „Pełna lodówka na wyciągnięcie ręki”. Zostanie ona wypełniona przykładowymi produktami spożywczymi z licznych kategorii, które znajdują się w delio. Przy każdym z nich znajdzie się kod QR – po jego zeskanowaniu użytkownik przeniesie się na stronę z danym artykułem. W kolejnym kroku wystarczy dodać go do koszyka i kontynuować zakupy za pośrednictwem dedykowanych kodów lub jedynie poprzez stronę. Na miejscu obecny będzie również asystent, który pomoże w zrobieniu pierwszych zakupów na stronie delio i opowie o możliwościach, jakie daje usługa - tłumaczą organizatorzy akcji promującej e-sklep z Grupy Żabka.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • niezle 07.08.2022

    wyglada jak kampania skazana na sukces :))))

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także