13.10.2020/12:46

RFC2020: Demografia zmienia Facebooka i jego kierunki biznesowe

Facebook uruchomił w maju br. w Polsce platformę handlową Facebook Shops, adresowaną do przedsiębiorców. O tym, jak korzystają z internetu starsze pokolenia i jak pandemia wpłynęła na poszerzenie grona klientów e-commerce mówiła Agnieszka Kosik, Head of Poland, Facebook Polska, podczas Retail & FMCG Congress Poland & CEE, kongresu organizowanego przez właściciela portalu wiadomoscihandlowe.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także