21.03.2019/11:39

Detaliści rywalizują w dotarciu do klientów za pomocą gazetek

Leroy Merlin, Carrefour, Intermarche i Polomarket wśród sieci, których gazetki promocyjne były najpopularniejsze w 2018 roku.

W III edycji Programu AdRetail Inspirio (AdRI) nagrodzono najczęściej wyświetlane gazetki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. Leroy Merlin, Komfort Łazienki, Agata Meble, Carrefour, Intermarche, RTV EURO AGD, Super-Pharm, Rossmann, Pepco, SMYK i Polomarket to tegoroczni zwycięzcy. Laureaci przyznają, że powyższy ranking to dobre zestawienie, które idealnie może motywować sieci handlowe do jeszcze większej rywalizacji o uwagę konsumentów w kanale online. I dodają, że przyznane wyróżnienia zobowiązują do podnoszenia jakości tego typu publikacji.

Jak wyjaśnia Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarketu, e-gazetka jest dla sieci bardzo ważnym narzędziem uzupełniającym w marketingu mix. Firma od lat prowadzi wielokanałową komunikację marketingową oraz wielonarzędziowo buduje lojalność. Promocja jest jednym z ważniejszych elementów tej strategii, a gazetka bardzo skutecznym jej nośnikiem. Czytelność, a także użyteczne i inspirujące treści, np. przepisy z programu kulinarnego sieci "Na Szlaku Smaku", to wyróżniki zwycięskiej publikacji. Powodują one, że klienci chętnie po nie sięgają.

Karol Kamiński, przewodniczący programu AdRetail Inspirio podkreśla, że e-gazetki stają się coraz popularniejsze. Nowe koncepty prezentacji, w tym rozwiązania interaktywności wewnątrz publikacji promocyjnych, znacznie rozwinęły podstawową formułę drukowanych materiałów. Dlatego w kolejnych edycjach, z pewnością coraz więcej uwagi konsumentów będzie kierowanej właśnie na nowoczesne rozwiązania.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.