17.09.2020/12:28

Tower Investments wchodzi w e-spożywkę. Uruchomi delikatesy online Deli2.pl

Aktualizacja strategii Grupy Kapitałowej Tower Investments, opublikowana 16 września, zakłada kontynuację podstawowej działalności deweloperskiej, przy jednoczesnym rozszerzeniu obszarów działania z wykorzystaniem kompetencji na szeroko pojętym rynku spożywczym. W trakcie pandemii firma obserwowała załamanie rynku inwestycyjnego. Wejście w nowe obszary działalności ma neutralizować zagrożenia dla dynamiki podstawowej aktywności deweloperskiej.

„Głównym celem rozszerzenia działalności jest dywersyfikacja oferty produktów i usług świadczonych przez spółki z grupy Emitenta. Pierwsze półrocze 2020 wraz z pandemią COVID 19 i załamaniem się rynku inwestycyjnego pokazało zagrożenia dla dynamiki rozwoju podstawowej działalności Tower Investments oraz zmiany rynkowe w branży spożywczej, których tempo niewątpliwie przyspiesza. Chodzi tu o istotny wzrost zainteresowania klientów ofertą sklepów internetowych, jakością dostaw oraz ofertą produktów spożywczych w podwyższonym reżimie sanitarnym.” – czytamy w komunikacie.

Firma zamierza zaangażować się w dwa nowe obszary działalności:

Pierwszy obszar to produkcja wyrobów cukierniczych. W 2019 r. spółka zakupiła zakład produkcyjny, wytwarzający paczkowane wyroby cukiernicze. Firma przeprowadziła analizy, z których wynika, że rynek pakowanych ciast o wysokiej jakości jest jednym z najmniej zagospodarowanych obszarów rynku spożywczego. Na tej podstawie, wspólnie z Adamem i Piotrem Gesslarmi stworzono ofertę najwyższych jakościowo i smakowo produktów, która pod silną marką GESSLER będzie dostępna na rynku detalicznym.

„Dzięki specjalnej technologii pakowania, produkty będą całkowicie bezpieczne, czego tradycyjne cukiernie prowadząc otwartą sprzedaż nie są w stanie zapewnić. Oferta produktowa będzie stopniowo rozszerzana o wyroby czekoladowe (batony, torciki itp.) oraz mieszanki spożywcze (budynie, kisiele, lody itp.). Aktualne zdolności produkcyjne zakładu umożliwiają roczną produkcję na poziomie 1000 ton ciast i podobnych wyrobów oraz ponad 2000 ton mieszanek spożywczych. W tym celu powołany został nowy podmiot: Manufaktura Gessler S.A., w którym Tower Investments objął pośrednio kontrolny pakiet akcji.” – informuje spółka.

Drugi obszar dywersyfikacji działalności to delikatesy internetowe. Firma zauważyła wzrost zainteresowania klientów zakupami przez internet, odnotowała ponadto, że oferta produktów delikatesowych w istniejących serwisach zakupowych jest stosunkowo uboga, co wskazało na niezagospodarowany dotychczas obszar na rynku spożywczym. Tę lukę chce zapełnić TI, uruchamiając serwis Deli2.pl.

„Upadek stacjonarnych sieci delikatesowych jak Bomi czy Alma sprawił, że wymagający klienci zdani są na mniejsze sklepy tematyczne często rozrzucone po różnych częściach swoich miast. Deli2.pl zaoferuje klientom zakupy z różnych delikatesów pod jednym adresem. Usługa będzie dostępna początkowo w aglomeracji warszawskiej, a w kolejnych latach w 6 największych aglomeracjach Polski, oferując dostęp do najwyższej jakości produktów ponad 10 milionom klientów. W tym celu powołany został nowy podmiot: Deli2 S.A., w którym Tower Investments objął kontrolny pakiet akcji.” – informuje spółka.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Maciej Wojciechowicz 23.09.2020

    Życzę powodzenia i trzymam kciuki-trzeba pamiętać że klienci do których jest kierowana oferta są bardzo wrażliwi na jakość mniej na cenę-nie popełniajcie błędu Blikle!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.