14.03.2022 / 15:30
StoryEditor

Deweloperzy nieruchomości handlowych przyglądają się mieszkaniówce, by dywersyfikować portfele [KOMENTARZ]

Deweloperzy nieruchomości handlowych przyglądają się mieszkaniówce, by dywersyfikować portfele (Shutterstock)
Deweloperzy działający w sektorze nieruchomości komercyjnych coraz częściej dostrzegają potencjał i atrakcyjność nieruchomości mieszkaniowych. Pandemia nie zweryfikowała negatywnie tych przekonań, wręcz przeciwnie, ten rynek okazał się odporny na zawirowania. Inwestorzy stawiają głównie na projekty z mieszkaniami na wynajem, choć nie tylko. Komentuje Agnieszka Mikulska, ekspert rynku mieszkaniowego CBRE.

– To naturalne, że deweloperzy poszukują nowych możliwości. Dywersyfikacja pozwala na większą elastyczność w zmieniającym się otoczeniu. Ostatnim przykładem jest firma Apsys. W ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 10:20
StoryEditor
Sprytni i nielojalni. Młode pokolenie Polaków na zakupach [BADANIE]
Beata Sadowska, Urszula DziekańskaBeata Sadowska, Urszula Dziekańska

Młodzi konsumenci w Polsce zmieniają reguły gry na rynku FMCG. Coraz lepiej radzą sobie finansowo, ale równocześnie zachowują pragmatyzm i dystans wobec marek. Ich wybory zakupowe są racjonalne, choć nierzadko podszyte potrzebą drobnych przyjemności.

Dane z badania syndykatowego IQS „Świat młodych 7”* (obejmującego osoby w wieku 16–29 lat, niemające dzieci) pokazują, że to pokolenie, które planuje, porównuje i coraz rzadziej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 12:13
StoryEditor
Biedronka wprowadza nowe zasady parkowania przy sklepach. System kamer naliczy nawet 3,5 tys. zł kary
Nowy system kamer na parkingach Biedronki. Nawet 3,5 tys. zł kary za parkowanie (fot. Shutterstock)

Biedronka testuje nowoczesny system kontroli parkowania oparty na kamerach, który ma usprawnić korzystanie z parkingów przy sklepach sieci. Zmiana budzi jednak emocje, bo wraz z automatyzacją pojawiły się również wysokie kary dla kierowców.

Biedronka rozpoczęła testy automatycznego systemu nadzoru parkowania pod swoim sklepem przy ul. Bacciarellego we Wrocławiu. Rozwiązanie opiera się na kamerach rejestrujących num...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. październik 2025 15:15