03.10.2019/12:01

Diesel i Coca-Cola stworzyły (Re)Kolekcję odzieży z odzyskanych tworzyw sztucznych

Kolejne firmy przystępują do coraz modniejszego trendu produkowania ubrań z tkanin wytworzonych częściowo z odzyskanych tworzyw sztucznych. Tej jesieni w sklepach modowych pojawi się kolekcja będąca wspólnym projektem włoskiej firmy modowej Diesel i koncernu Coca-Cola.

Odzież z (Re)Kolekcji wykonana jest z takich materiałów, jak plastik z butelek PET czy bawełna z odzysku. Stylistycznie jest współczesną interpretacją estetyki ubrań firmy Diesel, uzupełnioną detalami nawiązującymi do marki Coca-Cola. Intencją obu firm jest podnoszenie świadomości opinii publicznej w kwestiach związanych z koniecznością odzyskiwania tworzyw sztucznych.

Kolekcja Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection jest dostępna wyłącznie online, od 27 września. Aby się dostać na odpowiednią stronę w serwisie diesel.com, należy w dowolnym miejscu na świecie wskanować za pomocą aplikacji mobilnej dowolne logo symbolizujące recykling.

Współpraca obu firm będzie mieć zasięg globalny – pierwszy pokaz stacjonarny odbędzie się w słynnym domu towarowym Galeries Lafayette w Paryżu. Następnie organizowane będą kolejne pokazy, m.in. w Londynie, Berlinie, Mediolanie, Tokio, Szanghaju, Pekinie, Amsterdamie, Nowym Jorku i w wielu innych miejscach.

Warto przypomnieć, że 5 października analogiczną kolekcję odzieży z recyklingu wprowadzi do oferty sieć Aldi.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.