Dieta wegańska zyskuje wśród młodych konsumentów w czasie pandemii
Z danych agencji Mintel wynika, że jedna czwarta młodych Brytyjczyków przekonała się w czasie pandemii Covid-19 do diety wegańskiej. Na popularności zyskały szczególnie takie produkty jak ciecierzyca, soczewica i komosa.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
08.06.2020
W czasie home office mamy/mieliśmy generalnie więcej czasu na zadbanie o zdrowie czy też samodzielne przyrządzanie posiłków. Warto zwrócić uwagę, że w UK przemysł gotowych posiłków jest ogromny a w ostatnim czasie, właśnie przez pandemię, spadł i to znacząco.
A na koniec należałoby dodać do tego jeszcze popularne w ostatnim czasie publikacje w tej tematyce czy też bardzo dobrze zrobiony serial na Netflixie.