08.06.2020/12:45

Dieta wegańska zyskuje wśród młodych konsumentów w czasie pandemii

Z danych agencji Mintel wynika, że jedna czwarta młodych Brytyjczyków przekonała się w czasie pandemii Covid-19 do diety wegańskiej. Na popularności zyskały szczególnie takie produkty jak ciecierzyca, soczewica i komosa.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • mm 08.06.2020

    W czasie home office mamy/mieliśmy generalnie więcej czasu na zadbanie o zdrowie czy też samodzielne przyrządzanie posiłków. Warto zwrócić uwagę, że w UK przemysł gotowych posiłków jest ogromny a w ostatnim czasie, właśnie przez pandemię, spadł i to znacząco.

    A na koniec należałoby dodać do tego jeszcze popularne w ostatnim czasie publikacje w tej tematyce czy też bardzo dobrze zrobiony serial na Netflixie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.