06.07.2021 / 09:28
StoryEditor

Digitalizacja witryn w sieci Drogerii Natura

Firma Solix wspiera rozwiązania cyfrowe Drogerii Natura (materiał partnera)
Drogeria Natura dołączyła do sieci handlowych, które wprowadziły do swoich przestrzeni nowoczesne rozwiązania cyfrowe. Projekt zrealizowała firma SOLIX, która jest liderem rozwiązań Digital Signage w Polsce. Digitalizacja witryn miała na celu uatrakcyjnienie treści informacyjnych oraz reklamowych. 

Coraz więcej firm z branży retail decyduje się na wykorzystanie technologii Digital Signage w swoich sklepach.  Na taki krok zdecydowała się sieć Drogerie Natura, która przy współpracy z firmą SOLIX, w bardzo szybkim czasie zainstalowała w lokalizacjach sieci po kilka ekranów umieszczonych na dedykowanych standach, co znacznie usprawniło komunikację z potencjalnymi klientami przed drogerią. 

Podczas digitalizacji witryn bardzo ważna była dla nas kompleksowość usługi i szybkość jej wdrożenia, co udało się zrealizować. – podkreśla Aleksandra Bandych, Manager ds. Visual Merchandisingu sieci Drogerii Natura.

Prezentowane za pośrednictwem monitorów reklamowych treści są dla konsumentów o wiele bardziej atrakcyjne wizualnie i powodują większe zaangażowanie, co potwierdza badanie przeprowadzone przez Kantar TNS i Samsung Electronics Polska. Według jego wyników, ekrany Digital Signage efektywnie prezentują ofertę produktową i w dużym stopniu wpływają na decyzje zakupowe konsumentów.  

Współpraca firmy SOLIX z siecią Drogerii Natura obejmowała zainstalowanie nowoczesnych monitorów, zaprojektowanie i wyprodukowanie obudów oraz wsparcie przy tworzeniu profesjonalnych i efektywnych treści promocyjnych. Do tych celów specjaliści SOLIX wybrali ekrany Samsung z optymalną jasnością dla centrów handlowych, co gwarantuje zawsze czytelny i wyraźny przekaz. Kluczowym w całym projekcie digitalizacji był także system do zarządzania, dzięki któremu można łatwo i kompleksowo sterować treściami. 

Do projektu nieprzypadkowo został wybrany system Magic Info, który jest rozwijany przez producenta monitorów Samsung i pozwala na intuicyjne i sprawne zarządzanie całą siecią monitorów z jednego dowolnego miejsca, bez konieczności instalacji zewnętrznych urządzeń. Było to kluczowe m.in. dla zastosowania obudowy monitora w wersji slim – zaznacza Mateusz Sepioło, Wiceprezes SOLIX.

Oferujemy rozwiązania technologiczne, które będą standardem w branży za parę lat. W przypadku Drogerii Natura postawiliśmy na monitory Samsung serii QHR o jasności 700nit, które są optymalne do stosowania w centrach handlowych – korespondują ze specyfiką wnętrza oraz działają w trybie ciągłym. A co ważniejsze – posiadają 36-miesięczną gwarancję - dodaje Marcin Sas, Key Account Manager z Samsung Electronics Polska.

Zamiana dotychczasowych materiałów reklamowych w formie papierowej i przeniesienie ich na monitory nadając im formę dynamiczną, stanowi duże ułatwienie podczas prezentacji treści i jej podmiany, zwłaszcza w obecnej sytuacji wielu ograniczeń i zmian spowodowanych pandemią COVID-19. Nowe technologie dodatkowo umożliwiają podzielenie ekranu na dwie części, tak aby na jednej wyświetlały się treści stricte reklamowe, a na drugiej komunikaty związane z zachowaniem bezpieczeństwa i standardów higienicznych, o których musi dziś pamiętać każdy konsument, dokonujący zakupów w przestrzeni publicznej.

Więcej informacji: www.solix.pl 
 

 

08.05.2025 / 12:23
StoryEditor
Transakcje Blikiem za prawie miliard złotych. Operator pokazał wyniki po pierwszym kwartale
Monika Król, wiceprezeska Polskiego Standardu Płatności, i Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika (fot. Blik)

W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025 roku użytkownicy Blika zrealizowali łącznie 665 mln transakcji, co oznacza wzrost o 28 proc. w stosunku rocznym. Wartość operacji sięgnęła niemal miliarda złotych.

Najwięcej, bo aż 325,5 mln razy, płacono Blikiem za zakupy online (wzrost 23 proc.). Ich wartość wyniosła 49,5 mld zł, rosnąc o 31 proc. względem analogicznego okresu w zeszłym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 17:25
StoryEditor
Jak wygrać serce klienta? Polacy wskazują, co działa w promocjach i co naprawdę motywuje do zakupów
Regał z promocjami w Biedronce (fot. materiały własne)

W świecie pełnym bodźców i rosnących oczekiwań konsumenckich, marki nieustannie poszukują sposobów na przyciągnięcie uwagi klientów. Najnowsze dane pokazują, że dobrze zaplanowane akcje promocyjne nie tylko zwiększają sprzedaż, ale także trwale zmieniają zachowania zakupowe Polaków. Co decyduje o skuteczności takich działań i jakiego rodzaju nagrody naprawdę się liczą?

Z danych zawartych w raporcie "ROI w akcji: promocje i nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż", opublikowanym przez Pluxee Polska, wyłania się obraz konsumenta ch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 10:17