21.08.2018/21:17

Dino z potężnym wzrostem sprzedaży LfL. Polska sieć supermarketów imponuje wynikami

Komisja Europejska prognozuje wzrost  polskiej gospodarki na poziomie 4,6 proc. w 2018 r. i 3,7 proc. w 2019 r. Z raportu KE wynika, że głównym motorem wzrostu pozostanie konsumpcja prywatna.

Sieć Dino to 849 sklepów (dane na 30 czerwca 2018 r.), zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 mkw.

Model biznesowy Grupy Dino łączy zalety formatu średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów oraz umiejętność szybkiej ekspansji sieci sklepów, atrakcyjny asortyment, na który składają się przede wszystkim markowe i świeże produkty oraz konkurencyjne ceny. Sklepy Dino oferują klientom ok. 5 tys. pozycji asortymentowych (tzw. SKU), w tym w większości produkty pod znanymi markami oraz produkty świeże.

Sieć logistyczna Grupy Dino oparta jest na trzech centrach dystrybucyjnych: w Krotoszynie, Jastrowiu i Piotrkowie Trybunalskim.

Na koniec czerwca 2018 roku Grupa Dino zatrudniała 14,8 tys. osób. Od kwietnia 2017 roku Spółka jest notowana na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Domino78 22.08.2018

    Jeśli Polski,to jak najlepiej niech gościowi się wiedzie.Pyszne lody rożki"Tak jak dawniej" z kawałkami owoców,najlepsze jakie jadłem.

  • Dino 22.08.2018

    Jeśli tak wyglądają supermarkety to Lidl to delikatesy ...
    napompowana wydmuszka, która jak pier.... to aż będzie huczeć

  • nn 22.08.2018

    mam wrażenie, że to dziwnie pompowany i przygotowywany do sprzedaży podmiot...nie widać tego w terenie, przy sklepach, pewnie wkrótce zobaczymy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.